حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 145×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
سریال‌های طنز رمضان امشب برمی‌گردند
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 1:39
  • شناسه : 12551
    بازدید 29
    1

    مجموعه‌های طنز «پدرپسری» و «زیرخاکی» که برای پخش در رمضان ۹۹ انتخاب شده‌اند، پس از شب‌های قدر مجددا به روی آنتن می‌روند. به گزارش ایسنا، مجموعه «پدر پسری» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست و پخش آن هر شب، ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ روز […]

    پ
    پ

    مجموعه‌های طنز «پدرپسری» و «زیرخاکی» که برای پخش در رمضان ۹۹ انتخاب شده‌اند، پس از شب‌های قدر مجددا به روی آنتن می‌روند.

    به گزارش ایسنا، مجموعه «پدر پسری» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست و پخش آن هر شب، ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ روز بعد خواهد بود.

    این مجموعه که در ۴۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای ساخته شده است، پس از شب‌های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود ادامه خواهد داد.

    عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری، یدالله شادمانی، مهدیس توکلی و مهران رجبی بازیگران اصلی سریال هستند.

    همزمان با پخش مجدد این مجموعه تلویزیونی همچنین از تیزر دوم سریال «پدر پسری» رونمایی شد.
    سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری نیا هم پس از پنج شب غیبت از امشب به کنداکتور شبکه یک سیما برمی‌گردد.

    «زیرخاکی» پنج شب گذشته به دلیل همزمانی با شبهای قدر و ایام عزاداری روی آنتن نرفت.

    این سریال از امشب دوباره به آنتن برمی‌گردد تا با پخش چهار قسمت پیش رو تکلیف فریبرز و خانواده‌اش در فصل نخست آن مشخص شود.

    بازیگران اصلی این سریال عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، ایرج سنجری، امید روحانی، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و با حضور هادی حجازی فر و گوهر خیراندیش.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.