حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
سریال‌های رمضان کی تمام می‌شوند؟
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت: 18:31
  • شناسه : 10941
    بازدید 7
    0

    در ایام رمضان امسال سه مجموعه نمایشی برای اولین بار از شبکه‌های یک، دو و سه پخش شدند که دو سریال «برادرجان» و «دلدار» ویژه رمضان تولید شده و سریال «از یادها رفته» اگرچه رمضانی نبود اما در نهایت برای پخش در این ایام انتخاب شد. این سریال‌ها که از اولین روز ماه رمضان روی […]

    پ
    پ

    در ایام رمضان امسال سه مجموعه نمایشی برای اولین بار از شبکه‌های یک، دو و سه پخش شدند که دو سریال «برادرجان» و «دلدار» ویژه رمضان تولید شده و سریال «از یادها رفته» اگرچه رمضانی نبود اما در نهایت برای پخش در این ایام انتخاب شد. این سریال‌ها که از اولین روز ماه رمضان روی آنتن رفتند، تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسند و سریال‌های جدیدی جایگزین آنها خواهند شد.

    پایان سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج که در ایام رمضان از شبکه سه سیما به می آنتن می‌رود، روز چهارشنبه (۱۵ خرداد ماه) خواهد بود. این سریال در ۲۸ قسمت تولید شده و روز چهارشنبه قسمت آخر آن روی آنتن خواهد رفت.

    سریال «گیله‌وا» و «گاندو» از گزینه‌های پخش پس از اتمام سریال رمضانی «برادر جان» از شبکه سه سیما هستند.

    بنابراین گزارش، پایان سریال «دلدار» – ساخته برادران محمودی – که در ۳۲ قسمت تولید شده است، روز جمعه (۱۷ خرداد ماه) خواهد بود.

    سریال «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی علی محمد قاسمی پس از اتمام سریال رمضانی «دلدار» در شبکه دو پخش خود را آغاز می‌کند.

    «خانواده دکتر ماهان» داستانی در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی است و مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند. این مجموعه روایتگر نگاهی تازه در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

    امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش‌رزم، بهرام شاه‌محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی و فریده دریامج به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) از جمله بازیگرانی هستند که در بخش تهران این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

    مجموعه‌ی تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان روز پنجشنبه (۱۶ خرداد ماه) تمام می‌شود.

    قسمت ۲۵ این مجموعه پنج‌شنبه هفته جاری به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت و پشت صحنه این سریال قرار است روز جمعه ۱۷ خرداد ماه از این شبکه پخش شود.

    سریال «بوی باران» با نام قبلی «عروس تاریکی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمود معظمی از گزینه‌های پخش پس از اتمام سریال «از یادها رفته» است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.