حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 145×
طرز تهیه دسر و شیرینی عید فطر – آموزش تهیه شکلات آجیلی
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت: 23:51
  • شناسه : 16713
    بازدید 188
    2

    عید فطر یا عید روزه‌گشا روز آخر ماه رمضان است و از مهم‌ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است. مسلمانان تمام جهان این روز رو جشن میگیرند و علاوه بر اعمال مذهبی که انجام می دهند مثل تمام مناسب های خاص این روز هم با دسر و شیرینی جشن میگیرند. در این مطلب چندتا طرز تهیه […]

    پ
    پ

    عید فطر یا عید روزه‌گشا روز آخر ماه رمضان است و از مهم‌ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است. مسلمانان تمام جهان این روز رو جشن میگیرند و علاوه بر اعمال مذهبی که انجام می دهند مثل تمام مناسب های خاص این روز هم با دسر و شیرینی جشن میگیرند. در این مطلب چندتا طرز تهیه دسر و شیرینی عید فطر رو براتون پیشنهاد گذاشتم تا برای عید فطر امسال درست کنید و کنار خانواده این روز رو با دسر و شیرنی خانگی که دستپخت خودتون هست جشن بگیرید . مطمئن هستم عید امسال با دسر و شیرینی هایی که درست میکنید از بهترین خاطرات شما و خانوادتون میشه.

    آموزش تهیه شکلات آجیلی

    شکلات همیشه دوست داشتنی هست واسه همین میشه باهاش خوردنی های خوشمزه ای رو درست کرد پس تصمیم گرفتم با شکلات و آجیل یه طعم خوشمزه و خوشگل رو درست کنم که هم سریع درست میشه و هم بخاطر ظاهر زیبای این شکلات برای پذیرایی هم بسیار خوب و شیک هست پیشنهاد میدم آموزش تهیه شکلات آجیلی رو یه نگاه بندازید چون واقعا آسون هست.

    مواد لازم

    شکلات : ۳۵۰ گرم
    آجیل مخلوط : ۱۰۰ گرم

    مرحله ۱
    اگر از شکلات تخته ای استفاده میکنید ، شکلات را با چاقو خورد کنید و درون ظرف ریخته و روی بخار آب حرارت بدین تا ذوب بشه این زمان زیاد نباشه تا شکلات نسوزه. می تونید توی ماکروویو هم اینکارو انجام بدین فقط حداکثر هر ۳۰ ثانیه هم بزنید تا نسوزه. شکلات سوخته حالت خمیری میشه و دیگه حالت مایع و روان نداره.

    مرحله ۲
    روی یک سینی کاغذ روغنی پهن کنید و با یک قاشق شکلات ذوب شده را روی کاغذ بریزید. اکر قالب شکلات دارید می تونید توی قالب شکلات ذوب شده رو بریزید فقط مقدارش رو کم بریزید تا لایه نازکی از شکلات داشته باشید.

    مرحله ۳
    وقتی هنوز شکلات گرم هست مغزهای آجیل را روی شکلات بریزید ، برای اینکه شکلات زودتر سفت بشه می تونید برای چند دقیقه سینی را درون یخچال بگذارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.