حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای پایان ماه رمضان/ اسرار قنوت نماز عید فطر
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت: 23:01
  • شناسه : 15439
    بازدید 3
    0

    آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق به مناسبت‌ پایان ماه رمضان توصیه‌ای به روزه‌داران و مومنان درگاه الهی داشته است.  آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق به مناسبت‌ پایان ماه رمضان توصیه‌ای به روزه‌داران و مومنان درگاه الهی داشته است. ایشان می‌فرمایند: از اولیاء الهی، سینه به سینه، یک یادگاری دارم که عمل به آن برکات فراروانی دارد. ماه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق به مناسبت‌ پایان ماه رمضان توصیه‌ای به روزه‌داران و مومنان درگاه الهی داشته است.

     آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق به مناسبت‌ پایان ماه رمضان توصیه‌ای به روزه‌داران و مومنان درگاه الهی داشته است. ایشان می‌فرمایند: از اولیاء الهی، سینه به سینه، یک یادگاری دارم که عمل به آن برکات فراروانی دارد. ماه مبارک رمضان، این ضیافت الهی را با یک زیارت جامعه کبیره به آخر برسانید. بر اثر این عمل این، ضیافت چنان رنگین خواهد شد که آثارش از عقول ما خارج است و دیگر روزی به کار خواهد آمد که آن روز هیچ چیز دیگری به کار نخواهد آمد.
    اسرار قنوت نماز عید فطر

    ایشان همچنین در خصوص اسرار قنوت نماز عید فطر در سال ۱۳۹۹ نیز می‌فرمایند: نباید از مضامین عرشی قنوت نماز عید فطر غفلت کنیم که حقیقتاً اسراری در آن است. آنجا که می‌فرماید: «خدایا مرا داخل کن در تمام خیرهایی که محمد وآل او (ص) را در آن داخل کردی»، آیا این ممکن است؟! یکی از خیرهایی که آن‌ها در آن داخل شدند، امامت است؛ آیا برای ما هم ممکن است امام شویم؟! یکی از آن خیرها، عصمت است؛ آیا ما هم می‌توانیم معصوم باشیم؟!

    پاسخ این است که ما تمام خیرهای آن ذوات مقدسه را تام و تمام نمی‌توانیم داشته باشیم، اما در حد ظرفیت خودمان از همان سنخ خیرات را می‌توانیم داشته باشیم، مثلاً ماهم در حد خودمان از گناه دوری کنیم و یا به اندازه ظرفیت خودمان، هدایتگری داشته باشیم. پس مقصود این است که خدا از سنخ آن خیرات به اندازه ظرفیت خودمان به ما مرحمت فرماید.
    استاد فاطمی‌نیا را دعا کنید

    آیت‌الله فاطمی‌نیا در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و حال ایشان در حال نوسان است و مساعد نیست. این استاد اخلاق از ابتدای تعطیلات نوروز امسال، با وخامت بیماری‌شان در بیمارستان بستری شد و پس از مدتی به منزل بازگشت تا ادامه روند درمان را طی کند اما از اواخر فروردین‌ماه با تشدید دوباره بیماری راهی بیمارستان و بخش مراقبت‌های ویژه شد و همچنان بستری است. خانواده‌شان از مردم تقاضا دارند که در این ساعات پایانی ماه رمضان دعاگو ایشان و تمام بیماران باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.