حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نگرانی باشگاه آژاکس از روزه گرفتن زیش و مزراوی
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 1:38
  • شناسه : 9732
    بازدید 4
    0

    باشگاه آژاکس نگران روزه داری دو ستاره‌اش پیش از دیدار برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپاست. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، حکیم زیش و نصیر مزراوی به باشگاه آژاکس اعلام کردند در ماه رمضان می‌خواهند روزه بگیرند. با این حال رایموند وریخن، مربی بدنساز این تیم نگران این موضوع است چون […]

    پ
    پ

    باشگاه آژاکس نگران روزه داری دو ستاره‌اش پیش از دیدار برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپاست.

    به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، حکیم زیش و نصیر مزراوی به باشگاه آژاکس اعلام کردند در ماه رمضان می‌خواهند روزه بگیرند. با این حال رایموند وریخن، مربی بدنساز این تیم نگران این موضوع است چون دو ستاره تیم هلندی قرار نیست در طول روز غذا و نوشیدنی بخورند. این موضوع ممکن است در وضعیت فیزیکی آنها در این برهه حساس فصل تأثیر بگذارد.

    آژاکس امروز (یک‌شنبه) در فینال جام حذفی هلند به مصاف ویلم می‌رود و چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی برابر تاتنهام قرار خواهد گرفت. دیدار رفت با پیروزی یک بر صفر به نفع آژاکس تمام شد. این در حالی است که در لیگ تنها یک امتیاز با آیندهوون فاصله دارد.

    مربی بدنساز آژاکس در ادامه اظهار کرد: اگر زیش و مزراوی در این برهه از فصل روزه بگیرند کاری غیرمسئولانه کردند. بدن آنها ممکن است به این موضوع واکنش نشان دهد چون تمرین و رژیم آنها متفاوت با یازده ماه گذشته خواهد بود. اگر در آخرین هفته‌های لیگ این کار را انجام دهند باعث پایین آمدن قند خون خواهد شد و به معنای از دست دادن انرژی خواهد بود.

    وریخن در پایان گفت: آفتاب در روز چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۸ به وقت محلی غروب خواهد کرد و بازی ساعت ۲۱ آغاز می‌شود. شما نمی‌توانید بدون خوردن غذا بازی را شروع کنید. اگر بازی در وقت اضافه دنبال شود چه می‌شود؟ من از بازیکنان انتظار دارم شرایط را درک کنند.

    اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس نیز درباره این موضوع صحبت کرد و گفت: این موضوع به انتخاب بازیکنانم برمی‌گردد و آن را کاملاً به خودشان واگذار می‌کنم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.