حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3654 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
آغاز طرح برخورد با روزه‌خواران/ توقیف خودروی روزه‌خواران در پایتخت
  • ۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 7:05
  • شناسه : 950
    بازدید 4
    2

     رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از آغاز طرح ویژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت خبر داد و گفت: خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشین اقدام به روزه‌خواری کند، توقیف می‌شوند. سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر آغاز طرح برخورد به تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت گفت: همزمان با […]

    پ
    پ

     رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از آغاز طرح ویژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت خبر داد و گفت: خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشین اقدام به روزه‌خواری کند، توقیف می‌شوند.

    سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر آغاز طرح برخورد به تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت گفت: همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان پلیس پایتخت طرح ویژه برخورد با روزه‌خواری را آغاز کرد که این طرح در اماکن عمومی به اجرا گذاشته خواهد شد.

    وی با بیان اینکه ماموران موتورسوار و خودرویی پلیس پایتخت اعم از یگان‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانیات در خودرو و معابر عمومی برخورد می‌کنند، گفت: ماموران در این طرح با استقرار در بزرگراه‌ها و معابر عمومی، خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشین اقدام به تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند را مورد اعمال قانون قرار داده و توقیف خواهند کرد.

    محرابی افزود: از سوی دیگر ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ نیز ضمن بازدید از اغذیه‌فروشان سطح شهر، نسبت به برخورد با اغذیه‌فروشان متخلف و پلمپ صنفی مربوطه اقدام می‌کنند.

    رییس پلیس امنیت پایتخت همچنین با اشاره به تعطیلات ویژه پلیس برای اغذیه‌فروشان، آبمیوه‌فروشان، طباخی‌ها و حلیم‌فروشی‌ها گفت: بدین صورت این صنوف می‌توانند از اذان مغرب تا سحر به فعالیت‌های صنفی خود ادامه دهند.

    محرابی همچنین از تأمین امنیت بوستان‌ها و مراکز فرهنگی، تفریحی و مذهبی پایتخت در ساعات پس از افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده، ماموران پلیس پایتخت با گشت‌های پیاده و موتورسوار تأمین امنیت این مراکز را برعهده دارند.

    رییس پلیس امنیت پایتخت گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی پذیرایی (اغذیه‌فروشی و آبمیوه‌فروشی) می‌توانند مراتب را از طریق تماس با ۱۱۰ اعلام کرده تا در کمترین زمان ممکن به این موضوع رسیدگی شود.

    سردار اسماعیل احمدی مقدم – فرمانده نیروی انتظامی نیز پیش‌تر برخورد با افراد هنجارشکن در ماه مبارک رمضان را اولویت پلیس در این ماه عنوان کرده و گفته بود که نیروی انتظامی در این ماه پربرکت و خیر هیچ گونه حرمت‌شکنی و ناهنجاری را تحمل نخواهد کرد.

    وی همچنین با بیان اینکه پلیس به طور قاطع با افرادی که شئونات این ماه را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد، در خصوص واحدهای صنفی عرضه‌کننده مواد غذایی، عنوان کرده بود که تسهیلاتی برای این واحدها ایجاد شده تا بتوانند از مغرب تا سحر فعالیت کنند و جبران تعطیلی روز را داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.