حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
سایت جامع ماه مبارک رمضان مهمان کاربران فضای مجازی
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 0:49
  • شناسه : 9487
    بازدید 10
    2

    سایت جامع ماه مبارک به ارائه دقیق‌ترین اطلاعات درباره انجام اعمال ویژه ماه مبارک رمضان، نحوه تهیه غذا برای حفظ سلامتی می‌پردازد. کاربران با مراجعه به سایت جامع ماه مبارک رمضان به نشانی www.ramezan.com می‌توانند به اطلاعات ویژه این ماه مبارک دسترسی داشته باشند. فضیلت اعمال مستحبى ماه مبارک رمضان، دانلود نوا و نماهای ماه […]

    پ
    پ

    سایت جامع ماه مبارک به ارائه دقیق‌ترین اطلاعات درباره انجام اعمال ویژه ماه مبارک رمضان، نحوه تهیه غذا برای حفظ سلامتی می‌پردازد.
    کاربران با مراجعه به سایت جامع ماه مبارک رمضان به نشانی www.ramezan.com می‌توانند به اطلاعات ویژه این ماه مبارک دسترسی داشته باشند.

    فضیلت اعمال مستحبى ماه مبارک رمضان، دانلود نوا و نماهای ماه مبارک رمضان، تفسیر قرآن، پرسش و پاسخ‌های متداول، آشپزی در ماه رمضان، ادعیه روزانه این ماه، اخبار از بخش‌های اصلی این سایت به شمار می‌رود.
    یکی از بخش‌های خواندنی این سایت بخش سلامتی در ماه رمضان است که با انتخاب این بخش پنجره‌ای پیش روی کاربران باز می‌شود که در آن می‌توانند به لیستی از مقالات مختلف که می‌تواند به حفظ سلامتی آنها در این ماه مبارک کمک کند دسترسی داشته باشند.

    از دیگر بخش‌های سایت می‌توان به تلاوت آنلاین قرآن، گالری عکس و جدول زمانی اشاره کرد که تلاوت آنلاین قرآن از پربازدیدترین بخش این سایت به شمار می‌رود.

    سایت جامع ماه مبارک رمضان با پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی شرکت ایران سرور راه‌اندازی شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.