حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3671 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ویژه‌ برنامه‌ای برای روزه‌ اولی‌ها روی آنتن شبکه نهال
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 23:35
  • شناسه : 9463
    بازدید 24
    3

    برنامه «سر سفره خدا» به عنوان ویژه‌ برنامه سحرگاهی شبکه نهال روی آنتن خواهد رفت. برنامه «سر سفره خدا» از شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه ۲ روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۶ به صورت زنده روی آنتن شبکه نهال خواهد رفت و سپس همزمان با شروع شدن ماه مبارک رمضان به صورت سحرگاهی ساعت […]

    پ
    پ

    برنامه «سر سفره خدا» به عنوان ویژه‌ برنامه سحرگاهی شبکه نهال روی آنتن خواهد رفت.
    برنامه «سر سفره خدا» از شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه ۲ روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۶ به صورت زنده روی آنتن شبکه نهال خواهد رفت و سپس همزمان با شروع شدن ماه مبارک رمضان به صورت سحرگاهی ساعت ۳ بامداد روال پخش خود را ادامه خواهد داد.

    برنامه «سر سفره خدا» در چهارمین سال تجربه خود با هدف ایجاد نشاط معنوی در کودکان ۹-۱۲ سال و روزه اولی‌ها، ترغیب و تشویق کودکان به فضائل اخلاقی، تشخص بخشیدن به کودکان روزه‌دار و به خصوص با نگاهی ویژه نسبت به مسئولیت اجتماعی کودکان و تأثیرگذاری آنها در اجتماع به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد در کانال نهال در دست تولید است.

    این برنامه شامل مجموعه آیتم‌هایی با قصه‌های قرآنی، دعا و ادعیه به زبان کودکانه، قرآن و اذان، مناجات و حرف‌های کودکانه است. تمامی آیتم‌ها با حضور کودکان و نوجوانان به جهت تشویق و ترویج برای رفتارهای صحیح اجتماعی، فرهنگ نماز، انتقال مفاهیم کلیدی و بنیادین دینی جهت فهم روزه و روزه‌داری، انتقال ارزش‌های اعتقادی جهت پیوند عاطفی و عقلانی کودک با خداوند تهیه می‌شود.
    همچنین بخش ویژه برنامه از طریق دعوت مهمانان و گفتگو با آنها در گپی دوستانه سر سفره سحری رخ می‌دهد تا با ایجاد بستری از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ایجاد فضایی پرنشاط و مطابق با سلیقه کودکان روزه‌دار ۹ تا ۱۲ سال، در کنار ایجاد یک محیط معنوی زمینه را برای بستری فرهنگ‌ساز آماده کند.

    برنامه «سر سفره خدا» با اجرای حامد مدرس و با بازی امیر سهیلی و احسان مهدی و تعداد دیگری از بازیگران در سحرگاه ماه مبارک رمضان ساعت ۳ بامداد روی آنتن می‌رود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.