حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
طرح ها و هدایای “همراه اول ، ایرانسل و رایتل” برای ماه رمضان
  • ۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 6:56
  • شناسه : 945
    بازدید 26
    1

    همراه اول: در ماه مبارک رمضان، مشترکین همراه اول می توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند. به گزارش سایت رمضان از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال […]

    پ
    پ

    همراه اول: در ماه مبارک رمضان، مشترکین همراه اول می توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

    به گزارش سایت رمضان از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال مشترکین همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می شود.

    براساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۳، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمام ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. تماس پس از ۶۰ دقیقه قطع شده و یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت.

    زمان اجرای این طرح، ۸ تیر تا ۶ مردادماه سال جاری بوده و تمام مشترکین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

    همراه اولی ها می توانند با ارسال عدد یک لاتین به سرشماره ۸۰۵۵ در طرح ثبت نام کنند. مشترکین باید توجه داشته باشند که تا قبل از دریافت پیامک تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

    مشترکین دائمی در طول اجرای طرح، امکان اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده را با ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۵۵ یا شماره گیری #۴۵۰*۱۱۱* دارند.

    مشترکینی که همزمان با طرح ۵۵+۵، از دیگر طرح های تخفیف مکالمه استفاده می کنند، در صورتی که مشترک از سیم کارت دائمی استفاده کند، اولویت با سرویسی است که تخفیف بیشتر دارد و در صورتی که مشترک از سیم کارت اعتباری استفاده کند، با طرحی است که رایگان باشد.

    تمام مشترکین جدید که در طول طرح اقدام به فعالسازی کنند، امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت.

    همچنین این طرح شامل مکالمات درون شبکه(تلفن ثابت و همراه اول) شده و مکالمات خارجه، رومینگ بین الملل و تماس با سایر اپراتورها شامل این طرح نمی شود.

    مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

    اپراتور ایرانسل : ایرانسل از عرضه بسته هدایا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان خود، شامل شارژ شگفت انگیز ۳۰ درصدی، طرح تعرفه مهتاب، محصولات و خدمات ارزش افزوده، کمک هزینه ۳۰ میلیون ریالی سفر زیارتی به مشهد مقدس و خودروی BMW Z4 خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل که در طول ماه مبارک رمضان سیم‌کارت خود را از طریق کد دستوری ویژه شارژ کنند، از ۳۰ درصد شارژ داخل شبکه بیشتر در همان روز بهره‌مند خواهند شد.

    مهلت استفاده از مجموع شارژ شگفت انگیز سی درصدی فوق، تا ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی تعیین شده و مانده حساب نیز در هر لحظه، با شماره‌گیری کد دستوری  قابل مشاهده است.

    رمضان امسال، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با پرداخت ۲۰۰۰ ریال و فعال‌سازی طرح مهتاب ایرانسل، از طریق کد دستوری  به مدت ۳۰ روز، از ۱۴ درصد تخفیف در مکالمه‌های داخل شبکه در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح و ۲۱ درصد تخفیف در مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمامی ساعات بهره‌مند شوند. براساس این گزارش، تعرفه مکالمه مشترکینی که نسبت به فعال‌سازی طرح مهتاب ایرانسل اقدام می‌کنند، برای هر دقیقه مکالمه با خطوط تلفن ثابت، در تمامی ساعات، ۶۶۹ ریال و برای هر دقیقه مکالمه با سایر مشترکین ایرانسل، در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح، ۵۳۵ ریال و در باقی ساعات، ۶۶۹ ریال و برای هر دقیقه تماس با مشترکین سایر اپراتورها، ۹۲۹ ریال محاسبه خواهد شد.

    مشترکین ایرانسل برای برقراری تماس با سایر مشترکین ایرانسل، در هر جای ایران، هیچگونه هزینه جابجایی پرداخت نمی‌کنند و در هر جا که باشند، تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود.

    از سویی دیگر، کلیه متقاضیانی که از ابتدای ماه مبارک رمضان، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری ایرانسل کرده و سیم‌کارت خود را تا پایان شهریور ۹۲، خداقل ۱۰۰هزار ریال شارژ نمایند، در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی BMW Z4 شرکت داده خواهند شد.

    مشترکین جدید، در ۳۰ روز اول فعال‌سازی سیم‌کارت خود، به ازای هر بار شارژ حداقل ۲۰هزار ریالی، از ۲۵ درصد اعتبار هدیه ۵ روزه نیز برخوردار خواهند شد. همچنین، در رمضان امسال، به هفت نفر از مشترکینی که نوای پیشواز مذهبی خریداری کنند، به قید قرعه ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا خواهد شد. دریافت فهرست این آهنگ‌های پیشواز مذهبی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره۷۸۷۸ ممکن است.

    اپراتور رایتل : رایتل، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، هدیه های ویژه ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
    هدیه ویژه رایتل به مشترکان دائمی، تعرفه یکسان تماس تصویری و صوتی از افطار تا سحر (۸:۰۰ شب تا ۵:۰۰ بامداد) است. به این ترتیب که مشترکان سیم کارت های دائمی میتوانند از تعرفه ۵۵۵ ریال به ازای هر دقیقه برای تماس های تصویری و صوتی خود از افطار تا سحر بهره مند شوند.
    همچنین برای مشترکان دیتا، یک گیگابایت اینترنت رایگان، در نظر گرفته شده است. مشترکان سیم کارت های دیتا می توانند این هدیه را در هر ساعت از شبانه روز تا عید سعید فطر، مصرف نمایند.
    این هدایا، نیازی به فعال سازی ندارند. رایتل، کلیه خدمات فوق را به صورت پیشفرض برای مشترکان خود فعال نموده است.

    مشترکان هدیه ویژه رمضان زمان اعتبار
    دائمی تعرفه یکسان تماس
    صوتی و تصویری (۵۵۵ ریال)
    ۸:۰۰ شب تا ۵:۰۰ بامداد عید سعید فطر
    دیتا یک گیگابایت اینترنت تمام ساعات شبانه روز عید سعید فطر

    شرکت رایتل در ماه مبارک رمضان، جهت افزایش رضایت‌مندی مشترکین فعلی و قدردانی از حسن انتخاب مشترکین جدید خود، اقدام به ارائه طرح هدیه ویژه ماه مبارک رمضان نموده است. این طرح شامل مکالمه و پیامک درون شبکه رایگان و یک گیگابایت اینترنت پرسرعت هدیه، از افطار تا سحر، در ماه مبارک رمضان می باشد. بدین ترتیب مشترکین می توانند از افطار تا سحر در روزهای ماه مبارک رمضان به صورت نا محدود و رایگان، تماس صوتی و پیامک رایتل به رایتل داشته باشند.
    یک گیگابایت اینترنت هدیه برای کل ماه رمضان در نظر گرفته شده است و تا پایان این ماه اعتبار دارد و پس از آن، در صورت عدم استفاده، منقضی خواهد شد. همچنین، یک گیگابایت اینترنت رایگان ویژه ماه رمضان، علاوه بر هدیه ای است که در بسته آغازین سیم کارت‌های مشترکین جدید وجود دارد.
    چنانچه هنوز به جمع مشترکین رایتل نپیوسته اید، این طرح فرصت مناسبی جهت بهره مندی از هدایای ویژه ماه مبارک رمضان است.
    برای خرید آنلاین سیم کارت، اینجا کلیک کنید.

    حضور رایتل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
    رایتل به مناسبت حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خریداران محصولات خود در این نمایشگاه، کاملترین نرم افزار قرآنی ویژه تلفن همراه را هدیه می دهد. همچنین خریداران سیم کارت‌های رایتل در نمایشگاه می توانند در قرعه کشی روزانه ۵ سیم کارت دائمی رایتل نیز شرکت کنند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “طرح ها و هدایای “همراه اول ، ایرانسل و رایتل” برای ماه رمضان”
    1. سلام
      من دیروز طرح همراه اول را فعال نمودم و با مشاهده و مقایسه قبض میان دوره در دو روز متوالی از طریق اینترنت متوجه شدم که این طرح کلاه برداری بزرگی بیش نیست!!! میزان تخفیف اعمال شده بسیار اندک بوده و مبلغ قابل توجهی به صورتحساب افزوده شده است!!!

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.