حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تبریک لاریجانی به مناسبت حلول ماه رمضان به همتایانش در کشورهای اسلامی
  • ۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 6:41
  • شناسه : 942
    بازدید 10
    2

    رئیس مجلس در پیامی خطاب به همتایان خود در کشورهای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های برجسته مسلمان، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به همتایان خود در کشورهای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های برجسته مسلمان، حلول ماه مبارک رمضان را […]

    پ
    پ

    رئیس مجلس در پیامی خطاب به همتایان خود در کشورهای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های برجسته مسلمان، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به همتایان خود در کشورهای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های برجسته مسلمان، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

    متن این پیام به شرح ذیل است:

    انما المومنون اخوه فاصلحوا بین اخویکم

    خرسندم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ‌این عطیه آسمانی را با همه فضیلت‌ها، حکمت‌ها، معارف بی‌پایانش، صمیمانه به جنابعالی و همکاران محترمتان تبریک و تهنیت گویم.

    رمضان حبل‌المتینی است که همه ما مسلمانان را از هر نژاد، مذهب و ملیتی به سمت، برادری، محبت و انس دینی فرامی‌خواند و روح ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی را در کالبد با معنی اسلامی جای می‌کند.

    امید است برکات عظیم معنوی این ماه مبارک، موجب زدودن ابرهای تیره تعصبات کور جاهلی فتنه مهلک اختلافات مذهبی به عنوان بزرگترین چالش فراروی امت اسلامی شود.

    معتقدم مسئولیت دینی و وظیفه اخلاقی همه ما ایجاب می‌کند تلاش مشترکی را برای تحکیم وحدت و همبستگی میان امت اسلامی به انجام برسانیم.

    بار دیگر با تبریک فرارسیدن این ماه پربرکت، سعادت و موفقیت روزافزون جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.