حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ساعت فعالیت مراکز اهدای خون در ماه رمضان اعلام شد
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 4:57
  • شناسه : 7977
    بازدید 3
    1

    مدیرکل انتقال خون استان تهران، ضمن اشاره به ساعت فعالیت مراکز اهدای خون در ماه رمضان، از افتتاح دو مرکز جدید اهدای خون در مناطق ۴ و ۵ پایتخت خبر داد. دکتر سید مرتضی طباطبایی در خصوص مراکز فعال اهدای خون در تهران در ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه همچون ماه های گذشته […]

    پ
    پ

    مدیرکل انتقال خون استان تهران، ضمن اشاره به ساعت فعالیت مراکز اهدای خون در ماه رمضان، از افتتاح دو مرکز جدید اهدای خون در مناطق ۴ و ۵ پایتخت خبر داد.
    دکتر سید مرتضی طباطبایی در خصوص مراکز فعال اهدای خون در تهران در ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه همچون ماه های گذشته نوبت دهی از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون انجام می شود و مرکز اهدای خون وصال از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه پذیرای هموطنان است.

    مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به افتتاح دو مرکز جدید اهدای خون، گفت: این دو مرکز مجهز به تعداد قابل توجهی تخت و پرسنل بوده و از ساعت ۸ الی ۲۳ به ارائه خدمات می پردازند.

    طباطبایی با اشاره به حضور تیم جشن رمضان در ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته در مراکز انتقال خون، افزود: دیگر مراکز اهدای خون در استان تهران تا ساعت۱۵:۳۰ مشغول فعالیت هستند.

    وی در ادامه با بیان اینکه میزان ذخیره خون در شرایط مطلوبی است، گفت: در حال حاضر برای بیشتر از ۷ روز ذخیره خون موجود داریم که این میزان بیشتر از حد استاندارد لازم است. این میزان خون، ذخیره شده تا چنانچه در ماه رمضان دچار کاهش در اهدای خون شدیم، بتوانیم پاسخگوی نیازمان باشیم.

    طباطبایی در مورد پلاکت خون نیز تصریح کرد: از آنجا که همیشه نیازمند مراجعه اهداکنندگان به مراکز انتقال خون هستیم، باید روزانه حداقل ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ مراجعه کننده پلاکت در تهران داشته باشیم تا بتوانیم پلاکت مورد نیاز را تامین کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.