حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
محمد اصفهانی تیتراژ سریال رمضانی را می‌خواند
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 18:22
  • شناسه : 7906
    بازدید 9
    1

    مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اعلام خبر پخش سریال رمضانی «رهایم نکن» از امشب (چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در عین حال مطرح کرد که محمد اصفهانی تیتراژ این سریال را خوانده است. مهدی روشن‌روان در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که علت کوتاه شدن مجموعه «رهایم نکن» از ۳۷ […]

    پ
    پ

    مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اعلام خبر پخش سریال رمضانی «رهایم نکن» از امشب (چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در عین حال مطرح کرد که محمد اصفهانی تیتراژ این سریال را خوانده است.

    مهدی روشن‌روان در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که علت کوتاه شدن مجموعه «رهایم نکن» از ۳۷ قسمت به ۲۹ قسمت و اینکه آیا لطمه‌ای به کار نخواهد خورد، اظهار کرد: علت اصلی تبدیل این مجموعه به ۲۹ قسمت تحت تأثیر قرار گرفتن بازی‌های جام جهانی بود که با توجه به اینکه ۲۹ خرداد ماه بازی‌های جام جهانی آغاز می‌شود، ما باید ۲۸ خرداد ماه سریال را به اتمام می‌رساندیم. به همین دلیل زمان قسمت‌ها را بیشتر کردیم و برخی سکانس‌ها هم از فیلمنامه حذف شدند، به همین دلیل لطمه‌ای به کار نخورده است.

    روشن‌روان در پاسخ به این پرسش که آیا حذف سریال «پدر» از پخش رمضانی به دلیل هم‌پوشانی با سریال «رهایم نکن» بوده است، مطرح کرد: مجموعه «رهایم نکن» از سال گذشته به تصویب رسید و از همان موقع به عنوان سریال رمضانی مراحل ساخت را پیش گرفت ولی مجموعه «پدر» دیرتر شروع شد. پس از آنکه بازبینی صورت گرفت معاون سیما ترجیج داد که کار پخش نشود.

    وی درباره تیتراژ سریال «رهایم نکن» نیز گفت: پیش از این مطرح شده بود آقای روزبه بمانی قرار است تیتراژ این سریال را بخواند اما ایشان تیتراژ سریال شبکه یک را می‌خواند.

    مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در پایان اعلام کرد: شبکه سه سیما پس از پخش سریال «رهایم نکن» تا پایان بازی‌های جام جهانی هیچ سریالی را به روی آنتن نخواهد برد.

    به گزارش ایسنا، سریال «رهایم نکن» ساخته محمدمهدی عسگرپور در شب‌های رمضان ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. این مجموعه پخش خود را از امشب ۲۶ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد کرد. «رهایم نکن» به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و بازی هنرمندانی از جمله امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیرآزاد، حسین ملکی و… ساخته شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.