حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
قیمت انواع برنج در آستانه ماه رمضان
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 0:12
  • شناسه : 7673
    بازدید 6
    1

    قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی در آستانه ماه رمضان ۸۵۰۰ تومان تا ۱۴ هزارتومان در بازار و ۲۶۰۰ تومان تا ۵۵۰۰ تومان در طرح تنظیم بازار دولت به فروش می‌رسد. قیمت برنج ایرانی و خارجی با وجود اینکه در مقایسه با قیمت‌های جهانی گران است اما در ماه‌های گذشته از ثبات قیمتی نسبی برخوردار […]

    پ
    پ

    قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی در آستانه ماه رمضان ۸۵۰۰ تومان تا ۱۴ هزارتومان در بازار و ۲۶۰۰ تومان تا ۵۵۰۰ تومان در طرح تنظیم بازار دولت به فروش می‌رسد.
    قیمت برنج ایرانی و خارجی با وجود اینکه در مقایسه با قیمت‌های جهانی گران است اما در ماه‌های گذشته از ثبات قیمتی نسبی برخوردار بوده است و با نزدیک شدن به ماه رمضان و افزایش تقاضا، قیمت این محصولات افزایشی نداشته است.

    بر این اساس، قیمت هر کیلوگرم برنج ایرانی صدری در بازار خرده‌فروشی شهرتهران حدود ۱۲ هزار تومان و برنج آستانه‌اشرفیه ۱۴ هزار تومان است.

    قیمت برنج‌های هندی نیز که تا چندی پیش تا ۹ هزار تومان بالا رفته بود با اعلام خبر اختصاص ارز برای واردات این محصول به ۸ هزار تومان تا ۸۵۰۰ تومان کاهش‌یافته است.

    قیمت برنج‌های تنظیم بازاری

    قیمت مصوب برنج‌های وارداتی تنظیم بازاری نیز که شرکت بازرگانی دولتی ایران وعده داده در ماه مبارک رمضان در بازار مصرف عرضه شود، به شرح زیر است.

    برنج هندی ۱۱۲۱ برای مصرف کننده هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان، برنج هندی pr11 باقیمت ۲۶۰۰ تومان و برنج تایلندی هومالی با قیمت ۳۹۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، رفاه، شهروند و تعاونی‌های مصرف در ایام ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.