حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
هشدار به بانوان درباره روشی نادرست برای روزه گرفتن
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت: 5:05
  • شناسه : 6995
    بازدید 7
    0

    دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا ودارو به بانوان هشدار داد: از مصرف خودسرانه از داروهای ضد بارداری ترکیبی به منظور کامل کردن روزه در ماه رمضان اجتناب کنند. به گزارش تسنیم، یسنا بهمنش مصرف خودسرانه از داروهای ضد بارداری ترکیبی مانند LD جهت قطع خونریزی دوران قاعدگی را که  به […]

    پ
    پ

    دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا ودارو به بانوان هشدار داد: از مصرف خودسرانه از داروهای ضد بارداری ترکیبی به منظور کامل کردن روزه در ماه رمضان اجتناب کنند.

    به گزارش تسنیم، یسنا بهمنش مصرف خودسرانه از داروهای ضد بارداری ترکیبی مانند LD جهت قطع خونریزی دوران قاعدگی را که  به منظور کامل کردن روزه در ماه رمضان مورد استفاده قرار می‌گیرد را نکته بسیار مهمی  دانست که بانوان  برای  سلامت خود باید از آن اجتناب کنند.

    وی هشدار داد: مصرف قرص‌های ضد بارداری ترکیبی به روشی که منجر به قطع قاعدگی شود، علاوه بر اینکه چرخه هورمونی مصرف کننده دارو را مختل خواهد کرد، تبعات خطرناکی مانند اشکالات انعقادی و ایجاد لخته در عروق اندام‌های تحتانی و حتی عروق مغزی به دنبال خواهد داشت.

    بهمنش خاطرنشان ساخت: شیوع این عارضه با افزایش سن افزایش می‌یابد و این امر هشداری است برای بانوانی که در سنین بالای ۳۵ سال هستند و قصد مصرف داروهای ضد بارداری بدون تجویز پزشک را دارند.

    دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، در پایان  به مردم اکیدا توصیه کرد: در هر زمینه به‌ویژه مصرف دارو با پزشک و داروساز مشورت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.