حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
رئیس پلیس تهران بزرگ تشریح کرد: تمهیدات رمضانی پلیس پایتخت
  • ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت: 23:58
  • شناسه : 6791
    بازدید 6
    1

    رئیس پلیس پایتخت تمهیدات پلیس برای ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس پایتخت در تشریح این خبر، اظهار داشت: هر ساله همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، پلیس پایتخت خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای خدمت مضاعف به روزه داران در […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس پایتخت تمهیدات پلیس برای ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

    به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس پایتخت در تشریح این خبر، اظهار داشت: هر ساله همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، پلیس پایتخت خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای خدمت مضاعف به روزه داران در نظر می‌گیرد که می‌توان به کاهش سـاعت طرح زوج و فرد، فعالیت شبانه سینماها، تغییر ساعت فعالیت تعدادی از صنوف و… اشاره کرد.

    وی از کاهش ساعت پایان طرح زوج و فرد از ساعت ۱۹ به ۱۷ در این ایام خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد مراجعات، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای ساماندهی ترددها و ارتقای نظم ترافیکی در معابر مستقر شده و هدایت ترافیکی را انجام می‌دهند.

    رئیس پلیس پایتخت درباره زمان فعالیت سینماها تا سحر، خاطر نشان کرد: لازم است سینماداران ضمن هماهنگی با اداره اماکن تهران بزرگ همچون سال‌های گذشته، مجوز فعالیت تا سحر را دریافت کنند و البته این موضوع در لیالی قدر اجرا نمی‌شود.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ، یکی دیگر از تسهیلات در نظر گرفته شده را افزایش ساعات صدور مجوز فعالیت برای صنف اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها اعلام کرد و گفت: مراکز تهیه و توزیع غذا، فست‌فودها، آب میوه فروشی‌ها، کافی شاپ‌ها، قهوه خانه ها و … می‌توانند از نیم ساعت قبل از افطار تا نیم ساعت مانده به سحر به فعالیت خود ادامه دهند؛ امیدواریم با حضور پر رنگ پلیس در کنار روزه داران و تسهیلات اعلامی، رضایتمندی مهمانان ضیافت الهی حاصل شود.

    ساجدی نیا در خاتمه گفت: انتظار می‌رود با توجه به معنویت این ایام، عموم شهروندان نسبت به رعایت هنجارها و حقوق شهروندان روزه دار اهتمام ویژه‌ای داشته باشند؛ ضمن اینکه همانند سال‌های گذشته مأموران انتظامی تهران بزرگ ضمن گشت زنی‌های مستمر در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله، با هرگونه روزه‌خواری در انظار عمومی و همچنین واحدهای صنفی متخلف طبق قانون برخورد می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.