حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ویژه برنامه های شبکه پنج ، در ماه رمضان ۹۶
  • ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت: 0:22
  • شناسه : 6594
    بازدید 12
    1

    شبکه پنج سیما همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های متنوعی را برای روزه داران ضیافت الهی تدارک دیده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، برنامه های جشن رمضان، شهر عزیز، مسابقه فامیلی، ساعت شنی، سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، جزء خوانی قرآن کریم و….. بعنوان ویژه برنامه های رمضانی شبکه پنج معرفی […]

    پ
    پ

    شبکه پنج سیما همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های متنوعی را برای روزه داران ضیافت الهی تدارک دیده است.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، برنامه های جشن رمضان، شهر عزیز، مسابقه فامیلی، ساعت شنی، سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، جزء خوانی قرآن کریم و….. بعنوان ویژه برنامه های رمضانی شبکه پنج معرفی شدند. همچنین سریال جدید” افسانه سامبونگ” نیز که از ابتدای خردادماه شروع شده، در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

    انس با قرآن

    «انس با قرآن» عنوان یکی از برنامه های معارفی شبکه پنج سیماست که هر روز ساعت ۱۳:۴۵دقیقه پخش می شود. این برنامه پخش روزانه زنده یک جزء از قرآن کریم به صورت ترتیل با حضور قاریان  بین المللی و ممتاز قرآن است که از  حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ماه مبارک رمضان پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی سید یوسف موسوی و  با اجرای حاج عباس سلیمی است که نکات مهم و کاربردی هر جزء ذکر شده و مسابقه فرهنگ قرآنی  نکات تفسیری( آیت الله محمدی ری شهری ) برای مخاطبان برگزار می شود.

    فرصت شیدایی

    برنامه تولیدی «فرصت شیدایی» سخنرانی مذهبی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین است که در ماه مبارک رمضان هر روز برای روزه داران عزیز به مدت ۳۰ دقیقه پخش می شود. این سخنرانی با محوریت «تنها مسیر هدایت و پیشرفت از دیدگاه دینی» به تهیه کنندگی علیرضا توحیدی است.

    شهر عزیز، سفره پرشکوه افطاری رضوی

    ویژه برنامه افطار شبکه پنج سیما با عنوان «شهر عزیز» از سفره هاى افطار حرم رضوى با اجراى سید کاظم احمدزاده و تهیه کنندگی محمد حسین رضوی هر شب ساعتی قبل از لحظات ملکوتی افطار از شهر مشهد مقدس بطور زنده دلهای مخاطبان شبکه پنج را زائر حرم رضوی می کند و گوشه هایی از سفره پر شکوه افطار در حرم رضوی را برای مناسک سازی سفره های ساده افطاری به تصویر می کشد.

    ساعت شنی در ماه بندگی

    سری دوم برنامه تولیدی «ساعت شنی» با محوریت  موضوع «حق الناس» در ماه مبارک رمضان مهمان خانه روزه داران می شود. این برنامه به تهیه کنندگی مجید عباسی در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه ای تهیه و تولید شده است.  این برنامه به سراغ افرادی از مشاغل مختلف می رود و با آنها در ارتباط با موضوع برنامه و تاثیر شغل و مسئولیت پذیری صحبت می شود.

    سحر با خلوتگه عارفان

    خلوتگه عارفان عنوان ویژه برنامه سحر شبکه پنج سیماست که هر شب ۴۰ دقیقه مانده به اذان صبح بر روی آنتن می رود. این ویژه برنامه تولیدی به تهیه کنندگی توحید عرب و اجرای مجید یراق بافان تهیه و تولید شده است و دارای آیتم هایی همچون کلام بزرگان، مناجات با خدا، توسل به ائمه معصومین، درس زندگی بزرگان، دعای سحر و….. است. برنامه سحرگاهی شبکه پنج سیما در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای مخاطبان تولید شده است.

    مستند استهلال ، حکمت های علوی، نقره سپید، برگی از صحفیه، نجوای رمضان، دعای وداع با ماه مبارک رمضان از میان برنامه های کوتاه معارفی است که در ماه مبارک رمضان در جدول پخش شبکه پنج سیما قرار می گیرد.

    جشن رمضان در بهار قرآن

    بیستمین برنامه جشن رمضان امسال هرشب از حدود  ساعت ۲۲ بصورت زنده ومستقیم از شبکه پنج سیما به مهمانی چشمان مخاطبان می رود. این برنامه علاوه بر وجوه یک جشن شاد تلویزیونی امسال به موضوع به موضوع خانواده مولد می پردازد. برنامه جشن رمضان کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی محمد قنبری است.

    مسابقه فامیلی

    مسابقه فامیلی دیگر برنامه گروه اجتماعی است که سومین فصل آن در ماه مبارک رمضان مهمان خانه مخاطبان می شود. اکنون ۴۵ قسمت از مسابقه فامیلی در زمستان و نوروز گذشته پخش شده است و فینال این مسابقه در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.