حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام
  • ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت: 14:48
  • شناسه : 5779
    بازدید 7
    2

     هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) از روز گذشته (سه شنبه) پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا روز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت. به گزارش تسنیم به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با […]

    پ
    پ

     هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) از روز گذشته (سه شنبه) پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا روز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت.

    به گزارش تسنیم به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز دوشنبه بیست و یکم این ماه سالروز شهادت حضرت علی (ع) در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

    هم اکنون ۹۱۸ هزار و ۲۹۷ حامی خیر و نوعدوست کشورمان از ۲۹۰ هزار و ۲۲۴ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد حمایت مادی و معنوی می‌کنند که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۵۳۷ نفر آنان را ایتام شامل می‌شوند.

    طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از جمله طرح‌هایی هستند که کمیته امداد به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا  می‌کند. طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ با هدف حمایت از ایتام خانواده‌های نیازمند و طرح محسنین نیز  با هدف حمایت از  کودکان  با سرپرست ناتوان  به‌ویژه کودکانی که به دلایل مهمی از قبیل زندانی بودن، سالمندی،بیماری‌های سخت و از کارافتادگی از حضور پدر و مادر محروم هستند با مشارکت حامیان خیر شکل گرفته و توانسته در مسیر خود به تعالی قابل توجهی دست یابد. در این طرح‌ها حمایت ایتام و فرزندان محسنین به خیران و حامیان علاقمند واگذار می‌شود و هر حامی با پذیرفتن یک یا چند یتیم، ماهیانه حداقل ۳۰۰ هزار ریال برای آنان واریز می‌کند.

    شایسته ذکر است، هموطنان گرامی می‌توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین و  حمایت از یک یا چند فرزند معنوی از طریق سایت mohsenin.ir  و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا از طریق شماره گیری #۳۳۳۳*۷۳۳* اقدام کنند.

    همچنین هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام ایتام به حساب ۰۱۰۲۵۶۰۲۵۶۰۰۲ و شماره حساب به نام محسنین ۰۱۰۲۶۰۰۲۶۲۶۰۰۰۸ واریز کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.