حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
چه ساعاتی در ماه مبارک رمضان برای انتقال خون بهتر است ؟
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 2:59
  • شناسه : 4918
    بازدید 8
    1

    بعد از افطار یا ۶ ساعت بعد از خوردن سحری بهترین زمان برای اهدای خون است سید مرتضی طباطبایی در ارتباط با ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون در طول ماه مبارک رمضان اظهارداشت: مرکز اهدای خون وصال از ساعت ۸ صبح تا ۲۴، مرکز اهدای خون نارمک در دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح […]

    پ
    پ

    بعد از افطار یا ۶ ساعت بعد از خوردن سحری بهترین زمان برای اهدای خون است
    سید مرتضی طباطبایی در ارتباط با ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون در طول ماه مبارک رمضان اظهارداشت: مرکز اهدای خون وصال از ساعت ۸ صبح تا ۲۴، مرکز اهدای خون نارمک در دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همچنین مرکز اهدای خون پیروزی از ساعت ۱۹ تا ۲۴ فعال است.

    وی افزود: علاوه بر سه مرکز وصال، نارمک و پیروزی در شیفت کاری شب، مراکز سیار اهدای خون مستقر در محل برگزاری هیأت رزمندگان غرب تهران واقع در خیابان آزادی، ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و باغ موزه قصر واقع در خیابان شریعتی از ساعت ۱۹ تا ۲۴ فعال است.

    مدیرعامل سازمان انتقال خون استان تهران ادامه داد:شهروندانی که می خواهند در روزهای ماه مبارک خون اهدا کنند، می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به مراکز اهدای خون مترو امام خمینی، مترو شهرری، صادقیه، آزادی، میلاد، تجریش و ورامین و یا از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ به مراکز اهدای خون شهریار، شهر قدس در روزهای زوج و رباط کریم در روزهای فرد مراجعه کنند.

    طباطبایی با اشاره به اینکه مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون برای اهدا نسبت به سایر ماه‌ها به نصف می‌رسد، افزود: از آنجایی که عمر پلاکت خون کوتاه است، اهداکنندگان باید مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون را تنها به شب‌های قدر اختصاص ندهند.

    وی با بیان اینکه ۶ تا ۸ ساعت بعد از خوردن سحری بهترین هنگام برای اهدای خون به شمار می‌رود، عنوان داشت: پس از افطار نیز زمان مناسبی جهت اهدای خون است، لذا توصیه می‌شود شهروندان با در دست داشتن کارت ملی جهت اهدای خون در ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.