حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
داعش: رمضان آینده در مکه خواهیم بود !
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 4:34
  • شناسه : 4894
    بازدید 5
    0

    علیرغم مواجهه با حملات شدید در عراق و سوریه، حامیان داعش ادعا می کنند ضمن در اختیار داشتن دمشق و بغداد، رمضان آینده در مکه خواهند بود. پایگاه اینترنتی “وکاتیو”، اکنون دو سال از اشغال رسمی “موصل” به دست داعش و تبدیل آن به پایتخت خودخوانده این گروه تروریستی می گذرد. حالا تعداد زیادی از […]

    پ
    پ

    علیرغم مواجهه با حملات شدید در عراق و سوریه، حامیان داعش ادعا می کنند ضمن در اختیار داشتن دمشق و بغداد، رمضان آینده در مکه خواهند بود.
    پایگاه اینترنتی “وکاتیو”، اکنون دو سال از اشغال رسمی “موصل” به دست داعش و تبدیل آن به پایتخت خودخوانده این گروه تروریستی می گذرد. حالا تعداد زیادی از حامیان این گروه تروریستی با ارسال پیام های تبریک به صورت آنلاین، از آغاز ماه رمضان نیز استقبال می کنند.

    در حالی که داعش در منطقه فلوجه آماج حملات قرار دارد و چشم انداز موفقیت نیروهای عراقی در این نبرد مثبت و امیدوارکننده است، طرفداران داعش در فضای مجازی برای تجاوز داعش و اشغال شهرهای دمشق، بغداد و حتی آنچه «روم» می‌خوانند در سال آینده ابراز امیدواری کرده اند.

    یکی از کاربران حامی داعش در توییتر نوشت:” درست همین امروز، نخستین روز از ماه رمضان خبر تاسیس این خلافت اعلام شد. ما ورود داعش را به سومین سال حضورش تبریک می گوییم و آرزو می کنیم هر سال به قوت خود باقی بماند.”

    یکی دیگر از حامیان داعش در حساب توییتر خود نوشت:” آغاز ماه رمضان را به مسلمانان داعش، سربازان و حامیانش تبریک می گوییم. در سال آینده با اجازه پروردگار وارد شهر روم خواهیم شد.

    در این گزارش آمده است: حامیان داعش در توییتر از دستیابی به آرزوی خود مبنی بر به چنگ آوردن دمشق و بغداد صحبت به میان آورده اند و یک گروه تلگرامی متعلق به این گروه تروریستی، آرزو کرده است داعش ماه رمضان سال آینده را در مکه و فلسطین سپری کند.

    یکی از گروه های پشتیبان داعش با انتشار آنلاین جملاتی همچون “با عنایت خدا، داعش علی‌رغم حملات شدید و طاقت فرسای اعراب و تمامی ملت های کافر دومین سال تاسیسش را به اتمام می رساند.” در گروه تلگرامی خود نوشت:” به امید پشت سرگذاشتن ماهی مملو از فتح، خفت و خواری شیعیان، مرتدین، کافران و به ویژه رژیم آل سعود.”

    در ادامه این گزارش آمده است: “ابومحمد العدنانی، سخنگوی داعش ماه گذشته در یکی از سخنرانی هایش با یاداوری ماه رمضان به عنوان “ماه دستاوردها” از حامیان این گروه تروریستی خواست در ماه رمضان آمریکا و اروپا را مورد حمله قرار دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.