حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
غباروبی از مسجد مقدس جمکران در آستانه ماه رمضان
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 6:16
  • شناسه : 4735
    بازدید 9
    2

      آیین غباروبی مسجد مقدس جمکران در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور آماده سازی هر چه بیشتر این مسجد برای مهمانان ضیافت الهی برگزار شد. آیین غبارروبی، شستشو و عطرافشانی مسجد مقدس جمکران در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از خادمان این مکان مقدس برگزار شد. بنابر این گزارش، حجت الاسلام […]

    پ
    پ

      آیین غباروبی مسجد مقدس جمکران در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور آماده سازی هر چه بیشتر این مسجد برای مهمانان ضیافت الهی برگزار شد.
    آیین غبارروبی، شستشو و عطرافشانی مسجد مقدس جمکران در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از خادمان این مکان مقدس برگزار شد.

    بنابر این گزارش، حجت الاسلام عباس ابراهیمی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در حاشیه این مراسم معنوی اظهار کرد: همزمان با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی از این مکان مقدس برای پذیرایی از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) انجام شد.

    وی افزود: در طول سال غبارروبی و نظافت مسجد مقدس جمکران به صورت مستمر انجام می‌شود ولی در مناسبت های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، ماه ربیع الاول و نیمه شعبان به صورت ویژه برگزار می شود.

    وی با اشاره به جنبه‌های مختلف غبارروبی در مسجد گفت: مسجد خانه خدای است و با عبادت خداوند دل ها جلا پیدا می کند، از این رو، باید ظاهر مسجد هم پاک و مناسب باشد. ضمن اینکه در روایات هم به این امر تاکید فراوان شده است.

    حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: برای خادمان هم غبارروبی تاثیر معنوی بسیاری دارد و آنان با عشق و علاقه برای پذیرایی از میهمانان خدا این مکان مقدس را عطرافشانی می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.