حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
میزبانی با افطاری ساده در ایستگاه های مترو
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 13:53
  • شناسه : 4650
    بازدید 10
    2

    معاون فرهنگی مترو گفت: امسال ایستگاه های مترو تهران میزبان مسافران روزه دار خواهند بود. محمد صائبی با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی در ایستگاه های مترو به برگزاری طرح افطاری ساده اشاره کرد به و خبرنگار شبستان گفت: امسال و با همکاری موسسات خیریه طرح افطاری ساده همزمان با اذان در […]

    پ
    پ

    معاون فرهنگی مترو گفت: امسال ایستگاه های مترو تهران میزبان مسافران روزه دار خواهند بود.
    محمد صائبی با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی در ایستگاه های مترو به برگزاری طرح افطاری ساده اشاره کرد به و خبرنگار شبستان گفت: امسال و با همکاری موسسات خیریه طرح افطاری ساده همزمان با اذان در ایستگاه های مترو برگزار می شود.

    وی افزود: برگزاری  بازارچه خیریه در زیرگذر فرهنگی ایستگاه تئاتر شهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و ادامه فعالیت بازارچه خیریه ایستگاه مترو شهدا از دیگر فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران است.

    معاون فرهنگی مترو با اشاره به برگزاری طرح نسیم بهشت گفت: این دوره با حضور کارشناسان در چهل ایستگاه؛ هشتاد مشاور مذهبی پاسخگوی سوالات مسافران در ایام ماه مبارک رمضان خواهند بود.

    معاون فرهنگی مترو با اشاره به فضاسازی ایستگاه ها برای ماه رمضان به ادامه برگزاری طرح حریم روزه داری اشاره کرد و افزود: امسال مانند سال گذشته که طرح؛ مراعات می کنیم در ایستگاه ها برگزار و با استقبال خوب همشهریان مواجه شد. طرح ما روزه داریم؛ با نسب کات استند افراد با مشاغل سخت که روزه دار هستند؛ ادامه پیدا می کند.

    صائبی به برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت ایام ماه مبارک اشاره کرد و گفت: درایستگاه های مترو فروش کتب و ادعیه با قیمت مناسب مناسب نیز عرضه می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.