حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
کشورهای عربی دوشنبه را اول ماه رمضان اعلام کردند
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 13:42
  • شناسه : 4631
    بازدید 9
    1

    پس از تحقق رویت هلال ماه مبارک رمضان در کشورهای عربستان، امارات، قطر، عمان و اردن ، فردا دوشنبه در این کشورها اول ماه مبارک رمضان اعلام شده است. به گزارش شفقنا، در همین حال شبکه خبری العربیه از رویت هلال ماه مبارک رمضان در عربستان سعودی خبر داد و اعلام کرد: فردا دوشنبه اولین […]

    پ
    پ

    پس از تحقق رویت هلال ماه مبارک رمضان در کشورهای عربستان، امارات، قطر، عمان و اردن ، فردا دوشنبه در این کشورها اول ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

    به گزارش شفقنا، در همین حال شبکه خبری العربیه از رویت هلال ماه مبارک رمضان در عربستان سعودی خبر داد و اعلام کرد: فردا دوشنبه اولین ایام ماه مبارک رمضان در این کشور می باشد.

    از طرف دیگر «شیخ عبداللطیف دریان» مفتی لبنان نیز به نقل از پایگاه خبری النشره در بیانیه ای اعلام کرد: از نظر شرعی برای ما ثابت شده است که فردا دوشنبه برابر با ششم ژوئن ۲۰۱۶م اولین روز ماه مبارک رمضان می باشد.

    وی در این بیانیه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان تبریک گفت.

    خبرگزاری اردن (پترا) نیز در خبری اعلام کرد که «احمد هلیل» قاضی قضات این کشور اعلام کرده است که امروز(یکشنبه) برابر با پنجم ژوئن مکمل ماه شعبان و فردا دوشنبه اولین روزهای ماه رمضان در این کشور می باشد.

    شبکه خبری اسکای نیوز عربی نیز اعلام کرد: کشورهای امارات متحده عربی، قطر و فلسطین اشغالی فردا را به عنوان اولین روزهای ماه رمضان اعلام کردند.

    اوقاف سنی عراق نیز در بیانیه ای فردا را روز اول ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.