حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
خانواده‌های مسلمانان خودشان را برای ماه رمضان آماده می‌کنند
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 5:10
  • شناسه : 4497
    بازدید 10
    1

    مسلمانان شهر راکفورد در ایالت ایلینویز آمریکا در مرکز اسلامی و مسجد این شهر جمع شدند تا خودشان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می‌سازند. به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از rrstar.com، مسلمانان شهر راکفورد در ایالت ایلینویز آمریکا در مرکز اسلامی و مسجد این شهر جمع شدند تا خودشان را برای […]

    پ
    پ

    مسلمانان شهر راکفورد در ایالت ایلینویز آمریکا در مرکز اسلامی و مسجد این شهر جمع شدند تا خودشان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می‌سازند.
    به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از rrstar.com، مسلمانان شهر راکفورد در ایالت ایلینویز آمریکا در مرکز اسلامی و مسجد این شهر جمع شدند تا خودشان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می‌سازند. آن‌ها انتظار می‌برند که مرکز جامعه مسلمانان و مسجد راکفورد در روزهای پیش رو شلوغ تر شده و جمعیت بیشتری از مسلمانان به این مرکز رجوع کنند. شرکت کنندگان در نمازهای جماعت یومیه این مسجد معمولا ۲۰۰ نفر بوده و گاهی  به ۳۰۰ نفر نیز می‌رسد.

    ارشد شیخ، رئیس انجمن مسلمانان راکفورد می‌گوید: رمضان مومنان را به خدا نزدیک‌تر کرده و انعکاس روحی بزرگ‌تر و عمیق‌تری در پی دارد. رمضان ماه مهمانی خداست. در هنگام غروب خورشید فضای بسیار گرمی میان مسلمین ایجاد می‌شود و همه در زمان افطار دور هم جمع می‌شوند.

    ارشد شیخ با یادآوری رمضان‌های گذشته که شامل قرائت قرآن مجید در بعد از ظهرها بوده می‌گوید: رمضان زمان بسیار خارق العاده‌ای در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

    همسر شیخ برای  اولین بار زمانی که نزدیک ۱۰ سال داشته همراه با خانواده‌اش روزه گرفته و اکنون که ۳۷ سال دارد و ساکن رکریور والی است می‌گوید: در آن زمان این موفقیت مهمی برای من بود و احساس امنیت و شادی بسیاری در پی آن به من دست داد.

    شیخ و همسرش که در تمام عمر به دین اسلام معتقد بوده‌اند، تجربیات روزه داری خود را با چهار فرزندشان در میان گذاشته و همراه با دیگر مسلمانان برای فرا رسیدن رمضان آماده می‌شوند.

    همسر شیخ در این باره می‌گوید: ما قلب‌های فرزندانمان را آموزش می‌دهیم تا بیاموزند که مهربان باشند و تصمیم بگیرند که به نیازمندان کمک کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.