حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
مردی از جنس آفتاب که تابوهای زیادی را شکست
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 4:19
  • شناسه : 4443
    بازدید 7
    1

     مردی از سرزمین ایران زمین به پا خاست و طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم پیچید، نوری درخشید و پابرهنگان و مظلومان تاریخ را ارج نهاد و با تکیه بر ایمان و قدرت مردم نهضتی ماندگار در جهان شکل داد. در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی ابر مرد تاریخ معاصر […]

    پ
    پ

     مردی از سرزمین ایران زمین به پا خاست و طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم پیچید، نوری درخشید و پابرهنگان و مظلومان تاریخ را ارج نهاد و با تکیه بر ایمان و قدرت مردم نهضتی ماندگار در جهان شکل داد.
    در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی ابر مرد تاریخ معاصر خمینی (ره)کبیر، بت شکن تاریخ ایران زمین می توان با بررسی آنچه ایشان از خود به یادگار گذاشت دستاوردهای ارزنده ایشان را در خدمت به بشریت بیان کرد تا شخصیت این مجتهد عالی مقام بیش از پیش به همه معرفی شود.
    تاریخ برگ برگش که ورق می خود فرمان های تاریخی و ارزنده امام خمینی (ره) در روزهایش نمایان می شود.
    راه اندازی بنیاد مستضعفان، راه اندازی ستاد ۱۰۰ امام، راه اندازی کمیته امداد برای حمایت از محرومیت و فقرا، راه اندازی نهضت سواد آموزی برای ریشه کنی جهل و نادانی، نامگذاری روز نمادین قدس در آخرین جمعه ماه رمضان برای اعلام بیزاری از رژیم جعلی اسرائیل، با هدف همبستگی عمومی مسلمانان در جهان و دهها و صدها مورد دیگر که بیان هر کدام نشات گرفته از افکار بلندی مردی است از جنس آفتاب.
    امام خمینی (ره) با وجود همه ساده زیستی توانست نقش ماندگار و اثر گذاری در اذهان بسیاری از انسان های آزادیخواه بگذارد به گونه ای که توجه و اطاعت از افکار بلند و الهی اش سرمنشا بسیاری از انقلاب ها پس از انقلاب ایران شد.
    نقش تاثیر گذار و عمیق امام خمینی در بیدار عمومی مظلومان و آگاهی آنان به حق و حقوق شان موجب شد که ایشان به بت شکن تاریخ معاصر لقب بگیرند و عزت و اقتدار را برای همه مسلمانان جهان در پرتو معرفی اسلام واقعی پس از سال ها تحریف و محرومیت را به ارمغان آورند.
    بی شک این پیر فرزانه و این رهبر دانا توانست آنچنان ردی تابناک از خود در تاریخ به یادگار بگذارد که تا سال های سال اثر گذاریش و در جوار فرامین تاریخیش بشریت با عزت و تکیه بر اراده خود آزادانه با ظلم و ستم مبارزه کند.
    امام خمینی (ره) مردی از جنس آفتاب بود که همواره مدافع محرومین و مظلومان بود و در سیره و رسالت الهی خویش برای رهایی آنان از زیر یوغ ستم شاهی قیام کرد و سال های از زندان و تبعید و تهدید با ایمان قوی نهراسید و توانست انقلاب ایران را رقم زند.
    این ابر مرد تاریخ توانست در جهان انقلابی بنا کند که به فرموده مقام معظم رهبری با نام امام خمینی (ره) مردم جهان ایران را می شناسند و اثر گذاری افکار تابناکش را در می یابند.
    امروز در پرتو شور و شعور مردمی که روزی فرمانش را لبیک گفتند و انقلاب را با دستان خالی تنها با قدرت ایمان و اطاعت از رهبری به پیروزی رسانده اند ایران نقش مهم و تاثیر گذاری در همه مناسبات بین المللی دارد و از جایگاه والا و ارزنده ای برخوردار است.
    آری امام خمینی توانست کشور ایران و فرهنگ غنی ملت ایران و اسلام واقعی را بر همه آزادیخوهان و حقیقت طلبان جهان به خوبی معرفی نماید و با رسالت خود در آگاه سازی و بیداری مظلومان جهان سرمنشا بسیاری از انقلاب ها در جهان باشد.
    یاد آن پیر سفر کرده که قدرت ایمان و اعتقادش انتظار فرجش را از نیمه خرداد می کشید، گرامی و راهش تابناک و پر رهرو.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.