حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نمایش‌های رادیویی ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 8:13
  • شناسه : 4360
    بازدید 9
    1

    ۴ نمایش سریالی ۳۰ قسمتی و چند نمایش تک قسمتی متناسب جدید با ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن رادیو نمایش می رود. “تا همیشه” ،” شب های پرستاره”، “بی بی گل “و “ققنوس” ، چهار نمایش سریالی هستند که هرکدام در ۳۰ قسمت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده اند ، […]

    پ
    پ

    ۴ نمایش سریالی ۳۰ قسمتی و چند نمایش تک قسمتی متناسب جدید با ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
    “تا همیشه” ،” شب های پرستاره”، “بی بی گل “و “ققنوس” ، چهار نمایش سریالی هستند که هرکدام در ۳۰ قسمت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده اند ، همچنین نمایش تک قسمتی “غزه ، وقتی انسانی به آن بنگریم ” نیز برای روز جهانی قدس تهیه شده است.

    شب های پرستاره  را رضا عمرانی کارگردانی کرده که نگار بقراط نویسندگی آن را بر عهده دارد و درباره ی پیرمردی دانا و حکمت دان  و روشن ضمیر است که به تازگی همسرش را از دست داده و چند روز پیش از شروع ماه رمضان تصمیم به ترک خانه اش می گیرد تا مزاحم زندگی فرزندانش نباشد .

    این سریال رادیویی از هجدهم خرداد ماه ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

    سریال رادیویی ” تاهمیشه ” را حمید منوچهری کارگردانی کرده و از  هجدهم خرداد ماه ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه  به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

    این نمایش به نویسندگی : حمید رضا پورعلی محمد،  درباره ی کسی است که با شرکایش ، شرکت بزرگ ساختمانی را اداره می کند و بعد از بیماری تنها پسرش در ماه رمضان و بهبود با خدایش عهد می بندد تا بعد از ماه رمضان هم روزه های چشم و گوش و زبان را نگه دارد.

    همچنین فریدون محرابی نمایشی را با عنوان بی بی گل برای ماه مبارک رمضان کارگردانی کرده است که داستان آن درباره ی خواب پیرزنی یک روز قبل از ماه مبارک رمضان است .ویدا دانشمند و هانیه نجفی نویسندگان این سریال رادیویی هستند.

    بی بی گل از ۱۸ خرداد ساعت ۲۰:۱۵  دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

    سریال نمایشی ققنوس نیز به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی : حمیدرضا عباسی برای  پخش در ماه مبارک رمضان آمده شده است که ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن می رود.

    داستان این نمایش درباره ی مردی است که در ایام ماه مبارک رمضان با مراجعه به قرآن و نهج البلاغه تصمیم می گیرد ثروت خود را معطوف به اعمال خیر کند.

    نمایش تک قسمتی “غزه ، وقتی انسانی به آن بنگریم ” هم به مناسبت روز جهانی قدس تولید شده است که در همین روز به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

    این نمایش به نویسندگی : سهیلا خدادادی و کارگردانی مینو جبارزاده ، برداشتی از زندگی واقعی ویتوریو آریگونی می باشد . او در سال ۲۰۰۷ به عضویت جنبش جهانی همبستگی برای شکستن محاصره غزه در آمده بود.

    گفتنی است ؛ این نمایش ها با هنرمندی تیم حرفه ای هنرمندان رادیو اعم ازکارگردانان ، نویسندگان ،  تهیه کنندگان ،بازیگران، صدابرداران و افکتورها  به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که درایام ماه مبارک رمضان از رادیو نمایش و سایر شبکه های رادیویی پخش خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.