حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
قیمت پیشنهادی آش، حلیم و زولبیا برای ماه رمضان چقدر است؟
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 2:22
  • شناسه : 4323
    بازدید 13
    1

     رئیس اتحادیه قنادان از ارائه قیمت پیشنهادی ۱۲۸۰۰ تومانی اتحادیه برای هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه رمضان خبرداد و گفت: قیمت رسمی روز یکشنبه هفته آینده، تعیین و اعلام می‌شود. علی بهرمند گفت: روز گذشته قرار بود که قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شود که […]

    پ
    پ

     رئیس اتحادیه قنادان از ارائه قیمت پیشنهادی ۱۲۸۰۰ تومانی اتحادیه برای هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه رمضان خبرداد و گفت: قیمت رسمی روز یکشنبه هفته آینده، تعیین و اعلام می‌شود.
    علی بهرمند گفت: روز گذشته قرار بود که قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شود که متاسفانه جلسه کمیسیون قیمت‌گذاری اصناف برگزار نشد، بر این اساس این جلسه قرار است روز یکشنبه هفته آینده برگزار و در آن قیمت نهایی این کالای پرمصرف ماه رمضان تعیین شود.

    رئیس اتحادیه قنادان افزود: قیمت پیشنهادی اتحادیه برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۲۸۰۰ تومان و برای زولبیا و بامیه درجه دو ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان است. البته قرار نیست هیچ سوبسید یا یارانه‌ای به صورت روغن یا شکر ارزان قیمت در اختیار قنادان قرار گیرد و بر همین اساس هم، ۱۲۸۰۰ تومان قیمت تمام شده است.

    وی تصریح کرد: آنالیز قیمتی ارایه شده از سوی اتحادیه با احتساب جعبه است و به همین دلیل، اگر قنادی‌ها زولبیا و بامیه را با احتساب وزن جعبه ارایه می‌کنند، این موضوع در آنالیز قیمتی دیده شده است. در عین حال پیش‌بینی ما این است که امسال مصرف نسبت به سالهای قبل، ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یابد.

    حسین محمدی رئیس اتحادیه آش و حلیم هم گفت: اتحادیه آش و حلیم قیمت‌های پیشنهادی خود برای فروش واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان را تعیین کرده و در جلسه‌ای که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، قیمت‌ها نهایی خواهد شد اما پیشنهاد ما افزایش قیمت ۵ تا ۱۰ درصدی برای آش و حلیم است.

    رئیس اتحادیه آش و حلیم افزود: هم اکنون قیمت رسمی هر کیلوگرم حلیم با مخلفات ۱۰ هزار تومان، حلیم ساده ۹ هزار تومان، آش رشته ۸۵۰۰ تومان، آش شله‌قلمکار ۹۵۰۰ تومان، هر پرس حلیم ۶ هزار تومان و هر کیلوگرم حلوا و شله‌زرد نیز ۸ هزار تومان است.

    بر این اساس با احتساب افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت‌ها در ماه رمضان امسال، هر کیلوگرم حلیم با مخلفات ۱۰۵۰۰ تا ۱۱ هزار تومان، حلیم ساده ۹۴۵۰ تا ۹۹۰۰ تومان، آش رشته ۸۹۵۰ تا ۹۳۵۰ تومان، آش شله قلمکار ۱۰ هزار و ۴۵۰ تا ۹ هزار و ۷۵ تومان، هر پرس حلیم ۶۳۰۰ تا ۶۶۰۰ تومان و هر کیلوگرم حلوا و شله زرد نیز ۸۴۰۰ تا ۸۸۰۰ تومان خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.