حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ربنای شجریان از تلویزیون پخش می‌شود؟/توضیحات مدیر شبکه یک
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 0:13
  • شناسه : 4297
    بازدید 12
    0

    سیدفضل‌الله شریعت پناهی با اشاره به پخش صدای استاد «محمدرضا شجریان» از تلویزیون در ماه رمضان گفت: هفته گذشته، در جلسه مدیران سیما با ریاست آقای علی اصغر پورمحمدی صحبت‌هایی انجام گرفت مبنی بر اینکه که ماه رمضان امسال ربنای استاد شجریان از تلویزیون پخش شود. خبرگزاری ایلنا با انتشار این خبر به نقل از […]

    پ
    پ

    سیدفضل‌الله شریعت پناهی با اشاره به پخش صدای استاد «محمدرضا شجریان» از تلویزیون در ماه رمضان گفت: هفته گذشته، در جلسه مدیران سیما با ریاست آقای علی اصغر پورمحمدی صحبت‌هایی انجام گرفت مبنی بر اینکه که ماه رمضان امسال ربنای استاد شجریان از تلویزیون پخش شود.

    خبرگزاری ایلنا با انتشار این خبر به نقل از شریعت‌پناهی نوشت: در آن جلسه؛ تصمیمی مبنی بر اینکه همه شبکه‌ها ربنا را پخش کنند یا یک یا چند شبکه خاص، گرفته نشده بود.

    او همچنین با اشاره به تغییر معاون سیما و جایگزینی مرتضی میرباقری به جای علی اصغر پورمحمدی، گفت: باید منتظر ماند و دید که نظر معاون جدید سیما چیست؛ اما باتوجه به رابطه نزدیک آقای پورمحمدی و میرباقری؛ به نظر می‌رسد تصمیم آقای میرباقری نیز بر پخش ربنای استاد شجریان از تلویزیون باشد.

    مدیر شبکه یک با بیان اینکه باید منتظر تصمیم قطعی معاون جدید سیما ماند، گفت: من فکر می‌کنم امسال صدای استاد شجریان پخش می‌شود.

    در همین حال، باشگاه خبرنگاران به نقل از فضل‌الله شریعت پناهی درباره پخش ربنای شجریان نوشت: این خبر دروغ است و من آن را تکذیب می‌کنم. خبر منتشر شده بر اساس سوال خبرنگاری بود که از من پرسید آیا صدای شجریان در ماه رمضان از تلویزیون پخش می‌شود که من در پاسخ گفته بودم این بحث در جلسه‌ای که با آقای پورمحمدی معاون سابق سیما داشتیم مطرح شده بود اما تصمیم‌گیری در این حیطه وظیفه ما نیست.من همین جا اعلام می‌کنم اگر فایل صوتی من در رابطه با صحبت‌هایی که منتشر شده است وجود دارد در همان سایت خبری قرار بگیرد.در حال حاضر با تغییر رییس سازمان صدا و سیما و معاون سازمان هیچ خبر قطعی را نمی‌توان در رابطه با این موضوع اعلام کرد و این اتفاق منوط به تصمیم نهایی مدیران سیما است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.