حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برنامه سحرگاهی ماه رمضان شبکه یک مشخص شد
  • ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 5:52
  • شناسه : 4255
    بازدید 8
    1

    «ماه خدا» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی ماه رمضان است که از شبکه یک سیما با اجرای حسن سلطانی به روی آنتن می‌رود. حمیدرضا قطبی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص ویژه برنامه ماه مبارک رمضان گفت: «ماه خدا» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی ماه رمضان است که از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. تهیه‌کنندگی این برنامه […]

    پ
    پ

    «ماه خدا» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی ماه رمضان است که از شبکه یک سیما با اجرای حسن سلطانی به روی آنتن می‌رود.
    حمیدرضا قطبی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص ویژه برنامه ماه مبارک رمضان گفت: «ماه خدا» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی ماه رمضان است که از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. تهیه‌کنندگی این برنامه برعهده من و مجید عباسی است.

    وی در ادامه بیان کرد: مدت زمان «ماه خدا» ۱۴۰ دقیقه است و زمان پخش آن ساعت ۲ بامداد خواهد بود. اجرای این برنامه را حسن سلطانی برعهده دارد.

    قطبی تصریح کرد: محوریت این برنامه قرآن، دعا و اهل بیت است. تلاوت قرآن، دعای سحر و اذان جزو آیتم‌های ثابت محسوب می‌شوند که هر سال شاهد آن هستیم، اما امسال بخش‌های جدیدی به «ماه خدا» اضافه شده است که استودیوی کارشناسی از جمله آنهاست. در این آیتم حاج آقا طباطبایی و آقایان اسماعیلی، برازش و دیگر بزرگواران به بحث‌های کارشناسی می پردازند.

    تهیه‌کننده «ماه خدا» اظهار داشت: مدیحه‌سرایی و ادعیه‌خوانی به صورت زنده پخش می‌شود. از جمله مداحانی که امسال در برنامه حضور دارند، کریم خانی، سادات رضوی هستند.

    وی خاطرنشان کرد: امسال دکور «ماه خدا» به طور حتم تغییر خواهد کرد و در فضای باز طراحی شده است. در واقع مهمترین وجه تمایز برنامه امسال با سال‌های گذشته اجرای برنامه در فضای باز است، به طوری که شهر دیده شود. زیرا رویت شهر دارای اهمیت زیادی است و از لحاظ بصری بسیار کمک کننده است.

    حمیدرضا قطبی عنوان کرد: از جمله آیتم‌های جدید دیگر، «تیک تاک» نام دارد. در این بخش قطعاتی آماده خواهد شد که با صدای محمد صالح اعلاء پخش می شوند.

    وی افزود: آیتم بعدی «دست نیاز» است که در آن هنرمندان به خواندن مناجات پرداخته‌اند. این بخش با تصاویر و صدای هنرمندان همراه است.

    قطبی آیتم دیگری را معرفی کرد و توضیح داد: در برنامه امسال «ماه خدا» یک بخش مستند داریم که در خصوص خانواده شهدای مدافع حرم است و با محوریت سحرگاه به روی آنتن می رود.

    وی در پایان گفت: در «ماه خدا» به موضوع ارتباط با بینندگان نیز توجه داشته‌ایم. در فضای مجازی شبکه اینستاگرام و کانال تلگرامی را طراحی کرده ایم تا از این طریق ارتباط نزدیک تری را با مخاطبان داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.