حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
اعزام ۵۰ هزار مبلغ به سراسر کشور در ماه رمضان
  • ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 1:46
  • شناسه : 4207
    بازدید 4
    0

    معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از اعزام ۵۰ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا تفسیر عمومی در سراسر کشور رونق بگیرد. به گزارش ایکنا حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، پنج‎شنبه شب، ششم خردادماه در جمع استادان […]

    پ
    پ

    معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از اعزام ۵۰ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا تفسیر عمومی در سراسر کشور رونق بگیرد.
    به گزارش ایکنا حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، پنج‎شنبه شب، ششم خردادماه در جمع استادان قرآنی اعزامی به استان‌ها در ماه مبارک رمضان در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: امسال در سطح کشور در ماه رمصان ۵۰ هزار مبلغ سازماندهی خواهند شد.
    وی افزود: البته اعزام مفسران، اعزام ویژه است به همین دلیل به طور ویژه نیز توجه داریم و امیدواریم روزی فرابرسد که تفسیر متناسب با فهم عمومی در همه کشور ایجاد و حتی در طول سال به صورت پایدار داشته باشیم.
    روحانی‌نژاد اظهار کرد: در مراکز استان‌ها و دومین شهر بزرگ هر استان تبلیغات لازم صورت خواهد گرفت همچنین با صدا و سیما نیز برای اطلاع‌رسانی هماهنگ خواهد شد تا انعکاس و تبلیغات مناسب داشته باشند.
    روحانی نژاد اظهار کرد: محور بحث باید تفسیر باشد ولی اگر توانمندی در زمینه پاسخ به شبهات و برطرف کردن نیازهای فکری جوانان دارید نیز می‌توانیم زمینه کار را برای شما فراهم کنیم.
    وی افزود: برنامه‌ها در سال قبل بسیار مفید و موثر بوده و امیدواریم امسال نیز مفیدتر از سال قبل باشد زیرا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت می‎شود و ما مفتخریم که اساتید تفسیر حوزه علمیه برای توسعه تفسیر در کشور قیام کرده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.