حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
کاهش هزینه سفر به کربلا و نجف در ماه رمضان
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت: 4:22
  • شناسه : 4003
    بازدید 5
    1

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه اعزام‌های به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد و گفت: تعداد کاروان‌ها به صورت پلکانی در حال افزایش است و اکنون به ۱۵ کاروان رسیده است. محسن نظافتی در گفت‌وگو با فارس در مورد کاهش هزینه‌های سفر به عتبات عالیات گفت: به علت افزایش قیمت‌ها […]

    پ
    پ

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه اعزام‌های به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد و گفت: تعداد کاروان‌ها به صورت پلکانی در حال افزایش است و اکنون به ۱۵ کاروان رسیده است.

    محسن نظافتی در گفت‌وگو با فارس در مورد کاهش هزینه‌های سفر به عتبات عالیات گفت: به علت افزایش قیمت‌ها در نوروز و اینکه ارائه کنندگان خدمات قیمت‌ها را افزایش داده بودند، شاهد افزایش قیمت سفر‌ها به عتبات بودیم.

    وی ادامه داد: طبیعتاً با گذشتن از ایام نوروز و کاهش قیمت‌ها، هزینه سفر به عتبات نیز کاهش یافته است.

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تأکید کرد: اما در این میان برای ایام ماه مبارک رمضان قیمت‌ها مجدد کاهش می‌یابد تا مشتاقان اهل بیت (ع) بتوانند به راحتی به عتبات عالیات سفر کنند.

    نظافتی در مورد اعزام‌ها به سامرا نیز گفت: این اعزام‌ها همچنان در امنیت کامل در حال انجام است و تاکنون در جریان آن هیچ حادثه‌ای رخ نداده است.

    وی در مورد افزایش اعزام‌ها به عتبات گفت: میزان اعزام‌ها با توجه به زیرساخت‌های موجود در عراق است که ما نیز به صورت پلکانی آنها را افزایش می‌دهیم بطوریکه اکنون تعداد کاروان‌ها از ۱۰ به ۱۵ رسیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.