حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
لاریجانی عید سعید فطر را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 15:27
  • شناسه : 3866
    بازدید 11
    1

    علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی عید سعید فطر را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت. رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام عید فطر را تجلی وحدت و صمیمیت امت اسلامی نامیده و بر دوری آنها از اختلاف و تفرقه‌ آنگونه که قرآن کریم فرموده اشاره […]

    پ
    پ

    علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی عید سعید فطر را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

    رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام عید فطر را تجلی وحدت و صمیمیت امت اسلامی نامیده و بر دوری آنها از اختلاف و تفرقه‌ آنگونه که قرآن کریم فرموده اشاره کرده است.

    متن کامل این پیام به شرح زیر است:

    السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

    با کمال خرسندی صمیمانه‌ترین و صادقانه‌ترین احساسات و تهنیت‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر را به جنابعالی و همکاران محترم تان ابراز می‌دارم.

    عید فطر تجلی وحدت، صمیمیت و ایمان دینی امتی است که خداوند آنها را برای دعوت به خیر، پاکی و نیکی قرار داده « وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ» (آل‌عمران-۱۰۴) و بر دوری‌شان از اختلاف و تفرقه تاکید کرده است « وَلاَ تَکُونُواْ کَالَّذِینَ تَفَرَّقُواْ وَاخْتَلَفُواْ مِن بَعْدِ مَا جَاءهُمُ الْبَیِّنَاتُ»(آل‌عمران-۱۰۵) امید است در پرتو برکات و معارف رمضان، امت اسلامی از تیرگی‌ها، رنج‌ها و مصائب کنونی رهایی یابد.

    بر کسی پوشیده نیست شرایط کنونی جهان اسلام بیش از همه به نفع رژیم صهیونیستی است و ملت مظلوم فلسطین زیان‌کننده اصلی این مصائب و دردها است،زیرا بیش از پیش در معرض تضییع حقوق و تثبیت اشغالگری غاصبان قدس قرار گرفته است.

    امروز دشمنان اسلام در چهره تروریست‌هایی ظاهر شده‌اند که نام اسلام را غصب کرده‌اند، جنایاتی مرتکب می‌شوند که اسلام عزیز از آن بیزار است، مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند و با سلاح تکفیر بزرگترین جنایت را در حق اسلام و مسلمانان روا می‌دارند.

    آنچه به نظر می‌رسد همه ما باید به آن اهتمام ورزیم برادری و ایجاد فضای اعتماد میان مسلمانان است، مسلمانان که خدای واحد را عبادت می‌کنند در اعتقاد به پیامبر اکرم (ص) کتاب الهی، قبله و سایر اصول مشترک هستند. چهره مهربان اسلام که دین رحمت است و پیامبرش رحمـت العالمین است را با محبت به یکدیگر باید به نمایش گذاشت.

    سربلندی و عزت روزافزون امت اسلامی، موفقیت و سربلندی جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

    علی لاریجانی
    رئیس مجلس شورای اسلامی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.