حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
خیلی‌هایمان ناشکر شده‌ایم/ حواسمان به نعمت‌های خدا باشد
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 9:15
  • شناسه : 3677
    بازدید 11
    1

    فریبا نادری بازیگر تلویزیون معتقد است باید بیشتر قدر نعمت‌های خداوند را بدانیم و دست از ناشکری برداریم. فریبا نادری بازیگر تلویزیون در گفتگو با مهر درباره حضور در برنامه «جشن رمضان» گفت: همیشه حضور در محافل خیریه برای چهره‌های سرشناس حال و هوای خاصی دارد و شما می‌بینید هر کدام از عزیزانی که در […]

    پ
    پ

    فریبا نادری بازیگر تلویزیون معتقد است باید بیشتر قدر نعمت‌های خداوند را بدانیم و دست از ناشکری برداریم.

    فریبا نادری بازیگر تلویزیون در گفتگو با مهر درباره حضور در برنامه «جشن رمضان» گفت: همیشه حضور در محافل خیریه برای چهره‌های سرشناس حال و هوای خاصی دارد و شما می‌بینید هر کدام از عزیزانی که در این محافل حضور پیدا می‌کنند حس بسیار خوبی پیدا می‌کنند. من هم ابتدای ماه مبارک رمضان امسال برای اولین بار به مؤسسه محک رفتم.

    وی افزود: راستش همیشه فکر می‌کردم نیازی نیست که به محک بروم چون بسیاری از مردم و چهره‌های سرشناس به طور مستمر به آنجا سر می‌زنند و شاید نیازی به حضور منِ نوعی نباشد اما وقتی به آنجا رفتم و حال و هوای آنجا را تجربه کردم حسرت خوردم که چرا قبل از این به محک سر نزده‌ام.

    بازیگر «ستایش» ادامه داد: در این طور برنامه‌ها هر چه قدر هم که بخواهی فضا را به سمت شادی و نشاط ببری باز هم رنگ و بوی غمِ همنوع در آنجا وجود دارد چرا که از نزدیک با دردها و رنج‌های هموطنانت مواجه می‌شوی و مشکلاتی را می‌بینی که شاید هیچوقت آنها را تجربه نکرده‌ای. این اتفاق از این جهت هم خوب است که باعث می‌شود نعمت‌های دور و بر خودمان را به یاد بیاوریم و کمی‌ از خدای مهربان تشکر کنیم به خاطر این همه نعمت‌های مختلفی که به ما عطا کرده است.

    نادری تصریح کرد: باید باور کنیم که خیلی‌هایمان ناشکر هستیم. خیلی اوقات حواسمان به نعمت‌ها نیست و وقتی آنها را از دست می‌دهیم تازه به وجودشان پی می‌بریم. خود من هم همین طور بودم اما اکنون طوری شده‌ام که به خاطر کوچکترین اتفاق‌ها هم از خدا تشکر می‌کنم.

    وی که در آیتم گره گشایی برنامه «حشن رمضان» شرکت کرده بود، در پایان گفت: راستش را بخواهید روزی که آیتم گره گشایی فریبا کوثری از جشن رمضان پخش شد، من به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بودم و از امام رضا (ع) خواستم به این برنامه بیایم تا بتوانم ذره‌ای از دین خود را ادا کنم. سر نماز از خدا خواستم تا بتوانم از این طریق اعتماد عده‌ای از مردم را به این امور و محافل جلب کنم و بسیار خوشحال هستم که چنین برنامه‌هایی وجود دارد تا از این طریق کمی‌ اتفاقات خیریه و کمک‌های مردمی‌ به همنوعانمان رونق بگیرد.

    فریبا نادری به همراه سمانه پاکدل با حضور در برنامه «جشن رمضان» در آیتم گره گشایی این برنامه شرکت کرده و گره از زندگی یکی از خانواده‌های نیازمند این برنامه گشودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.