حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«ماه عسل» در نیمه دوم رمضان موفق ظاهر شد
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 6:51
  • شناسه : 3666
    بازدید 10
    1

    بر خلاف موج انتقاداتی که در نیمه اول «ماه عسل» به این برنامه سرازیر شد در این روزها شاهد اتفاقات جالب و مثبتی در این برنامه هستیم و در واقع گروه «ماه عسل» در نیمه دوم رمضان موفق ظاهر شدند. مخاطبان تلویزیون هیچ‌گاه تاریخ شکل گرفتن یک برنامه متفاوت گفتگو محور رمضانی با نام «ماه […]

    پ
    پ

    بر خلاف موج انتقاداتی که در نیمه اول «ماه عسل» به این برنامه سرازیر شد در این روزها شاهد اتفاقات جالب و مثبتی در این برنامه هستیم و در واقع گروه «ماه عسل» در نیمه دوم رمضان موفق ظاهر شدند.
    مخاطبان تلویزیون هیچ‌گاه تاریخ شکل گرفتن یک برنامه متفاوت گفتگو محور رمضانی با نام «ماه عسل» که سال‌هاست برخی ساختارها را تغییر داده است فراموش نمی‌کنند.

    این برنامه در سال ۸۷ جدایی مجری سابقش را تاب نیاورد و در نیمه‌های راه به مسیر قبلی بازگشت و در سال ۸۸ جایگاه خاصی در بین مخاطبان پیدا کرد و در سال ۸۹ به دلیل نبودن علیخانی و گروهش با افت شدید مخاطب رو به رو شد.

    «ماه عسل» در سال ۹۰  با دکور خاص و مهمانان بی نظیرش خوش درخشید و در سال ۹۱ باز هم به دلیل تغییر عوامل تعداد زیادی از مخاطبانش را از دست داد.

    سال ۹۲ را می‌توان سال تثبیت و جریان سازترین بازه زمانی «ماه عسل» تا به امروز دانست.

    در سال ۹۳ اما برخلاف سال‌های فرد قبلی، گروه اصلی «ماه عسل» برای مخاطبانش باقی ماند، تا اینکه سال ۹۴  را می‌توان پر حاشیه‌ترین سال گروه ماه عسل و این برنامه دانست.

    «ماه عسل ۹۴» روزهای آغازین خود را با کمی حاشیه و بی دقتی مسئولان سوژه یابش آغاز کرد تا جایی که شایعه سازان به خود اجازه دادند مسئله خودکشی یک فرد در بابل را به تبع مهمان شب اول ماه عسل به این برنامه نسبت دهند که پس از پرس و جو از سوی مسئولان این برنامه کذب بودن آن اثبات شد.

    مهمان‌هایی با داستان های معمولی هر شب با آمدن به ماه عسل قصه زندگی خود را روایت می‌کردند تا اینکه حضور یک مدلینگ در این برنامه ۱۱ ساله حاشیه‌هایش را به اوج رساند تا جایی که معاون سیما مسئولان سوژه یاب آن را توبیخ کرد و اتفاقی تلخ در کارنامه درخشان این برنامه رقم خورد.

    شب شانزدهم ماه عسل شبی خاطره انگیز برای علیخانی بود زیرا وی برای اولین بار در تاریخ اجرایش خطاب به مردم در مورد دستمزد و مسایلی که تا به آن روز بیان نکرده بود صحبت کرد؛ از آن شب به بعد گویی روح جدیدی در این برنامه دمیده شد و حضور محمد عرب را می توان نقطه عطفی در روند ماه عسل امسال دانست تا جایی که پور محمدی به تحسین آن برنامه پرداخت و هجمه ای که روی گروه ماه عسل بود تا حد زیادی برداشته شد.

    ماه عسل در نیمه دوم رمضان ۹۴ توانست به برکت نام اولین شهید غواص شناسایی شده و حضور خانواده اش، افراد خیر و کودکان معلولی که نفسشان سرشار از برکت است و راه اندازی جریان محسنین نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

    موفقیت ماه عسل درجذب مخاطب

    باید به گروه ماه عسل به خاطر جذب این همه مخاطب تبریک گفت، چراکه احتمالا همان افرادی هم که انتقادات تندی به این برنامه دارند مخاطب آن هستند.

    ماه عسل یکی از موفق ترین برنامه های چند سال اخیر رسانه ملی از نظر محتوا و جذب مخاطب به حساب می‌آید که امسال با فضایی متفاوت مهمان مخاطبانش شد و در نیمه دوم رمضان توانست موفق عمل کند.

    با بررسی تمام اتفاقات این برنامه می‌توان فهمید «ماه عسل» محصول یکی دو ماه نیست بلکه ماه ها برای بهتر شدن آن تلاش شده است.

    تجربه نیز نشان داده است که مخاطبان بر اساس اتفاقاتی که در پایان هر فیلم، سریال و یا برنامه‌ای می‌افتد قضاوت نهایی را می کنند.

    باید منتظر ماند و دید علیخانی و گروهش برای قسمت های پایانی ماه عسل چه برنامه‌هایی را در نظر گرفته اند و آیا می‌توانند همچون سال‌های گذشته جریان مثبتی به راه بیندازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.