حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تهرانی‌ها ۳۷ بار قرآن کریم را در برج میلاد ختم کردند
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 6:06
  • شناسه : 3637
    بازدید 7
    1

    مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به استقبال شهروندان از جشنواره رمضانی شهر خدا گفت: از ابتدای برگزاری جشنواره تهرانی‌ها ۳۷ بار قرآن کریم را در برج میلاد ختم کردند. به گزارش مهر، علیرضا شریفی با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره رمضانی شهر خدا از ۲۸ خرداد ماه و همزمان با آغاز ماه برکت […]

    پ
    پ

    مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به استقبال شهروندان از جشنواره رمضانی شهر خدا گفت: از ابتدای برگزاری جشنواره تهرانی‌ها ۳۷ بار قرآن کریم را در برج میلاد ختم کردند.

    به گزارش مهر، علیرضا شریفی با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره رمضانی شهر خدا از ۲۸ خرداد ماه و همزمان با آغاز ماه برکت و نعمت برگزار شد و از ابتدای جشنواره تا ۲۲ تیرماه، بیش از ۲۵۰ هزار نفر از شهروندان از محلات سلامت، کودک، طهرون، فرهنگ و هنر و زندگی و همچنین سراهای مختلفی همچون سرای تفریحات و سرگرمی بازدید کردند.

    شریفی با اشاره به حضور گسترده هنرمندان سینما و تلویزیون در محله طهرون تصریح کرد: در محله طهرون آیین و سنت های تهران قدیم همچون “ترنا بازی” احیا شده است. این سنت از آیین های قدیمی قهوه خانه های طهران در ۱۰۰ سال گذشته بوده که اکنون با تلاش و استقبال گسترده هنرمندان این آیین در برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایرانیان احیا شده است و شهروندان با این آیین آشنا می‌شوند.

    شهروندان پایتخت۳۷ بار قرآن کریم را در برج میلاد ختم کردند

    مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین به ختم ویژه قرآن کریم اشاره کرد و گفت: یکی از ویژه برنامه های امسال شهر خدا ختم قرآن توسط شهروندان بود که از ابتدای جشنواره تاکنون ۳۷ بار قرآن کریم به همت شهروندان پایتخت ختم شده است. در این روش به هر یک از شهروندان یک ورق لمینیت شده آیه های قرآن کریم داده می شود و آنها با خواندن آن آیه ها دوباره ورق های لمینیت را به مسئولان مرتبط می دهند تا شهروندان دیگر بتوانند قرآن کریم را ختم کنند.

    بازدید بیش از یک میلیون نفر از برج میلاد

    شریفی همچنین به بازدید بیش از یک میلیون نفر از برج میلاد تهران اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از بخش ها و طبقات مختلف برج میلاد تهران بازدید کردند که این تعداد بازدیدکننده با توجه به روزهای طی شده از سال جدید نیز به نوعی رکورد شکنی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.