حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نماز عید سعید فطر به طور مستقیم از رادیو تهران پخش می‌شود
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 6:02
  • شناسه : 3633
    بازدید 16
    2

    نماز عید سعید فطر به صورت زنده در برنامه ای با عنوان «جشن بندگی» از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ از شبکه رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود. به گزارش مهر، احمد برمر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: رویکرد اصلی این برنامه پوشش نماز عید فطر و اطلاع رسانی […]

    پ
    پ

    نماز عید سعید فطر به صورت زنده در برنامه ای با عنوان «جشن بندگی» از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ از شبکه رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

    به گزارش مهر، احمد برمر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: رویکرد اصلی این برنامه پوشش نماز عید فطر و اطلاع رسانی تمهیدات ترافیکی مسیر برپایی نماز است. تشویق و ترغیب شنوندگان به حضور در مصلی تهران و مساجد محله جهت برپایی باشکوه نمازعید، پرداخت فطریه و بحث های فقهی درباره زکات فطریه، جایگاه و اهمیت نماز عید فطر از دیگر بخش های این برنامه است.

    علیرضا محمدی، گزارشگر رادیو تهران در جمع نمازگزاران از حضور پرشور مردم گزارش می دهد و با آنها درباره مسائل اخلاقی و تربیتی گفت وگو می کند.

    رضا خضرائی گوینده، رضا قربانی مشاور، معصومه پاکروان نویسنده و ساناز باقری هماهنگی سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

    هنرمندان مهمان رادیو تهران

    مهدی رادفر تهیه کننده برنامه شکرانه با بیان این که در روز عید هنرمندان مهمان رادیو تهران خواهند بود، گفت: بازیگران و خوانندگان با حضور در ویژه برنامه «شکرانه» این عید را جشن می گیرند و لحظات مفرح و شادی را برای سپاس و قدردانی از خداوند متعال جهت توفیق عبادت و بندگی در این ماه پربرکت، تقدیم شنوندگان می کنند.

    وی افزود: این برنامه شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه، با بخش های دیگری همچون نمایش و طنز، تبریک خوانندگان پاپ به هموطنان و تقدیم آهنگی از این هنرمندان و تشویق به صله رحم و کمک به تهی دستان و نیازمندان از رادیو تهران پخش می شود.

    قصه های قدیم ادبیات کهن

    نمایش رادیویی«هلال عید» از ساعت ۳ تا ۴ بامداد شنبه، با پنج قطعه کوتاه نمایشی از قصه های قدیم ادبیات کهن با گویندگی مهین نثری، صدرالدین شجره، بازیگری رضا عمرانی و احمد گنجی روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

    در این برنامه همچنین درباره عید سعید فطر و آداب و رسوم تهرانی های قدیم در ماه رمضان، افطار، سحر و عید فطر صحبت می شود. نویسندگی برنامه با بابک صفی خانی و تهیه کنندگی آن را محمد مهاجر بر عهده دارد.

    «عصر بخیر تهران» ویژه عید فطر شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸، «مسابقه صددرصد» شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه ، «صبح تهران» یکشنبه از ساعت ۷ تا ۸ و ۳۰ دقیقه از دیگر برنامه هایی است که متناسب با این روز با انعکاس شادی و نشاط مردم، ارتباط از سطح شهر و پخش تلفن‌های مردمی و انعکاس حال و هوای اماکن مذهبی در روز عید از رادیو تهران پخش می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.