حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پخش ۸ فیلم و ۲ سریال جدید برای عید فطر
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 5:56
  • شناسه : 3626
    بازدید 11
    1

    شبکه نمایش در نظر دارد، به مناسب عید فطر و تعطیلات پیش رو هشت فیلم سینمایی و دو سریال جدید را به روی آنتن ببرد. به گزارش ایسنا، به گفته محمد حسام‌پور، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش فیلم های سینمایی «همه چیز به باد رفت»، «پیش من در امانید» با بازی دی دی، «الکس کراس» […]

    پ
    پ
    شبکه نمایش در نظر دارد، به مناسب عید فطر و تعطیلات پیش رو هشت فیلم سینمایی و دو سریال جدید را به روی آنتن ببرد.

    به گزارش ایسنا، به گفته محمد حسام‌پور، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش فیلم های سینمایی «همه چیز به باد رفت»، «پیش من در امانید» با بازی دی دی، «الکس کراس» با بازی تیلر پری، «بیلو» با بازی شاهرخ خان، «پسر سردار»، «داستان بی پایان ۲»، «شمشیرزن دوره گرد: جهنم کیوتو» و «شمشیرزن دوره گرد: افسانه به پایان می رسد» از روز پنجشنبه، ۲۵ تیر تا یکشنبه ۲۸ تیر از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

    وی همچنین اضافه کرد، پخش دو سریال «قهرمان» محصول ۲۰۰۸ کره جنوبی و سریال «آن شرلی» در چهار فصل و با کادر ۱۶:۹ همزمان با تعطیلات عید فطر آغاز خواهد شد.

    دو فیلم جدید از کمدین محبوب دی دی

    دیتر هالروردن مشهور به دی دی، بازیگر و کمدین آلمانی که در بین مخاطبان ایرانی شناخته شده و محبوب است. فیلم های «همه چیز به باد رفت» محصول ۱۹۸۱ و «پیش من در امانید» محصول ۱۹۹۰ دو فیلم قدیمی دی دی است که تا به امروز دوبله نشده بوده است. این دو فیلم با مدیریت دوبلاژ خانم شهلا ناظریان دوبله شده و عید فطر امسال از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

    سه گانه «شمشیرزن دوره گرد»

    «شمشیرزن دوره گرد» داستان زندگی هیمورا باتوسای، شمشیرزن افسانه ای ژاپنی است که حالا مدت هاست با شمشیر خود جان کسی رو نمی گیرد و زندگی آرامی را در پیش گرفته. اما شهرت او به عنوان یک سامورایی باعث می شود دردسر همواره به دنبال او باشد.

    این سه گانه که در سال ۲۰۱۰ اولین قسمت آن پخش شد در سال ۲۰۱۴ با دو فیلم به عنوان دنباله این فیلم کامل شد. فیلم های «جهنم کیوتو» و «افسانه به پایان می رسد» که به ادامه سرنوشت این شخصیت می پردازد جزو فیلم هایی است که در عید فطر امسال از شبکه پخش خواهد شد.

    قسمت دوم سه گانه «داستان بی پایان»

    فیلم «داستان بی پایان» ساخته ولفگانگ پترسون فیلمساز مشهور آلمانی، که از مطرح ترین فیلم های فانتزی دهه ۸۰ میلادی بود، با دو سری جدید این مجموعه کامل شد. این دو فیلم محصول ۱۹۹۰ و ۱۹۹۴ آلمان است که شماره دوم ساخته جورج میلر در تعطیلات عید فطر از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

    دو فیلم هندی با بازی شاهرخ خان و عرفان خان

    «بیلو»، داستان آرایشگری ساده با بازی عرفان خان است که ادعای دوستی با هنرپیشه مشهور هندی ساحر خان با بازی شاهرخ خان را دارد از اتفاق این هنرپیشه مشهور برای بازی در فیلمی به روستای آنها می آید و همه چیز بهم می ریزد. فیلم «بیلو» به همراه فیلم «پسر سردار» با بازی سانجی دات و آجای دوگان عید فطر امسال به شبکه نمایش می آیند.

    سریال «قهرمان»، از ۲۵ خرداد هر شب ۱۹:۳۰ در شبکه نمایش

    سریال «قهرمان»، محصول سال ۲۰۰۸ کره، که توسط کیم یئونگ جو در ۲۴ قسمت ساخته شده است، به زودی از شبکه نمایش پخش خواهد شد. این سریال که اقتباسی است از «رابین هود»، داستان پسر یک وزیر بیکار و خوشگذران است که پس از آشنایی با استادی بزرگ در هنرهای رزمی، فنون مبارزه را از او می آموزد و سعی می کند از قدرت خود در راه دفاع از فقرا استفاده کند. او که از فاصله طبقاتی جامعه ناراضی است سعی می کند با دزدیدن از ثروتمندان فاسد و بخشیدن به فقرا این فاصله را از بین ببرد.

    بازیگر نقش اصلی سریال، کانگ جی هوان برای این نقش موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر شبکه کی بی اس کره در سال ۲۰۰۸ و همین طور جایزه بهترین بازیگر جشنواره باک سانگ شد. علاوه بر او سونگ یو ری بازیگر زن اول مجموعه نیز جایزه بهترین بازیگر زن شبکه کی بی اس را دریافت کرد و زوج هنری این دو بازیگر نیز جایزه اول شبکه کی بی اس را از آن خود کرد.

    «آن شرلی» چهار فصل و با کادر ۱۶:۹ از شنبه ۲۷ تیر هر شب ساعت ۲۲ در شبکه نمایش

    «آن شرلی» در سال ۱۹۰۸ برای نخستین بار توسط نویسنده کانادایی لوسی ماد مونتگومری معرفی شد. «آن شرلی» داستان دخترکی یتیم با موهای قرمز، حساس، با تخیلی بی حد و مرز و مهربان است. آن که در یتیم خانه زندگی می کند، توسط خانواده کاتبرت به فرزندخواندگی گرفته می شود و قدم در زندگی نو می گذارد.

    مجموعه «آن شرلی» که در سال ۱۹۸۵ توسط کوین سالیوان کارگردانی شد و مگان فالوز در نقش آن شرلی ظاهر شد، از بهترین اقتباس های این داستان تا به حال بوده که با دو دنباله در سال های ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ ادامه یافت. این مجموعه برنده جوایز زیادی شده که از مهمترین آنها می توان به جایزه ایمی اشاره کرد.

    «آن شرلی» قرار است برای نخستین بار به صورت دنباله دار و در اندازه تصویر ۱۶:۹ از شبکه نمایش پخش شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.