حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3668 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تغییر جدول پخش سریال‌های رمضانی در هفته جاری
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 18:56
  • شناسه : 3151
    بازدید 2
    1

    با ورود به هفته سوم ماه مبارک رمضان و در آستانه شب‌های قدر که در روزهای یکشنبه ۱۴ تیرماه، سه‌شنبه ۱۶ تیرماه و پنجشنبه ۱۸ تیرماه قرار دارد، آنتن رمضانی سیما نیز دچار تغیبرات قابل ملاحظه‌ای می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، یکی از این تغییرات بارز، توقف پخش سریال‌های شبکه‌های سیما از جمله آثار نمایشی […]

    پ
    پ
    با ورود به هفته سوم ماه مبارک رمضان و در آستانه شب‌های قدر که در روزهای یکشنبه ۱۴ تیرماه، سه‌شنبه ۱۶ تیرماه و پنجشنبه ۱۸ تیرماه قرار دارد، آنتن رمضانی سیما نیز دچار تغیبرات قابل ملاحظه‌ای می‌شود.

    به گزارش خبرنگار مهر، یکی از این تغییرات بارز، توقف پخش سریال‌های شبکه‌های سیما از جمله آثار نمایشی شبکه یک و شبکه سه سیما است. به این ترتیب از امشب پخش «پایتخت۴» متوقف می‌شود و سریال «نیاز» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده جایگزین ساخته سیروس مقدم روی آنتن می‌رود.

    این مجموعه تلویزیونی درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. در بازگشت به وطن، سیما، مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

    سریال نیاز

    «نیاز» در ۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده و از امشب راس ساعت ۲۲ و به جای سریال «پایتخت» پخش می‌شود.

    بهاره افشاری، شهرزاد کمال‌زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی (بازیگر خردسال) از بازیگران این مجموعه تلویزیونی مناسبتی هستند که مقابل دوربین محمد افسری رفتند.

    گاهی به پشت سر نگاه کن

    شبکه دو سیما که در ماه مبارک رمضان سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری را در جدول پخش خود دارد، به پخش این سریال در شب‌های قدر نیز ادامه می‌دهد.

    همچنین شبکه سه سیما نیز به جز امشب شنبه ۱۳ تیر، در روزهای دیگر هفته جاری «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد را روانه آنتن نخواهد کرد.

    از فردا یکشنبه ۱۴ تیر، سریال «ساعت صفر» در پنج قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در شب‌های قدر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این مینی سریال به تهیه‌کنندگی حسین آقا هرندی ساخته می‌شود و نگارش آن را اصغر عبدالهی و سعید شاهسواری بر عهده دارند.

    سریال ساعت صفر امین زندگانی

    در این سریال بازیگرانی چون امین زندگانی، سیاوش خیرابی، نگین صدق گویا، محسن افشار و الهام نامی نقش آفرینی کرده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: سام شکرچیان مردی ۴۵ ساله و غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله کلان به شدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می‌شود تا در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست…

    سریال خاک و نمک

    شبکه پنج که امسال سریال لبنانی «خاک و نمک» را به عنوان سریال رمضانی خود انتخاب کرده، پخش این سریال را همزمان با لیالی قدر ادامه می‌دهد و مجموعه نمایشی دیگری را برای این هفته در نظر نگرفته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.