حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
۲۰۰ هزار فلسطینی سومین نماز جمعه ماه رمضان را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 18:53
  • شناسه : 3090
    بازدید 9
    2

    بیش از ۲۰۰ هزار نمازگزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی و محدودیت های اعمال شده در گذرگاه ها و معابر کرانه باختری، سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجدالاقصی به جا آوردند. شیخ عزام الخطیب مدیر اداره اوقاف مسجدالاقصی اعلام کرد که با وجود اقدامات اسرائیل و محدودیت های این […]

    پ
    پ

    بیش از ۲۰۰ هزار نمازگزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی و محدودیت های اعمال شده در گذرگاه ها و معابر کرانه باختری، سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجدالاقصی به جا آوردند.
    شیخ عزام الخطیب مدیر اداره اوقاف مسجدالاقصی اعلام کرد که با وجود اقدامات اسرائیل و محدودیت های این رژیم برای ورود نمازگزاران از کرانه باختری به قدس اشغالی، بیش از ۲۰۰ هزار نمازگزار خود را به مسجدالاقصی رساندند.

    بر اساس این گزارش، پس از پایان نماز جمعه نمازگزاران به مناسبت نخستین سالروز شهادت محمد ابوخضیر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی که سال گذشته توسط شهرک نشینان زنده سوزانده شد، در یک راهپیمایی در صحن های مسجدالاقصی شرکت کردند.

    رژیم صهیونیستی امروز نیز هزاران نفر از نیروهای خود را در سراسر قدس اشغالی و مسجدالاقصی مستقر کرده و محدودیت هایی را به قرار زیر برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی تعیین کرده بود: زنان ۱۶ – ۳۰ سال باید مجوز ورود به قدس شریف را دریافت کنند همچنین مردان ۳۰ تا ۵۰ سال نیز بایستی برای ورود به مسجدالاقصی مجوز دریافت کنند اما به کودکان زیر ۱۲ سال، مردان بالای ۵۰ سال و زنان بالای ۳۰ سال اجازه ورود به مسجدالاقصی بدون داشتن مجوز داده می شود.

    برخی منابع محلی نیز گزارش دادند که رژیم اشغالگر بار دیگر صدور مجوز ورود برای ساکنان غزه را ازسرگرفته و در همین راستا به ۵۰۰ نمازگزار بالای ۵۰ سال اجازه داد تا از طریق گذرگاه بیت حانون وارد قدس اشغالی شوند.

    از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز جمعه یک جوان ۱۸ ساله فلسطینی به نام «محمد الکسبه» از ساکنان اردوگاه قلندیا پس از تیراندازی به سمت وی از سوی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

    شاهدان عینی گفتند که نظامیان حاضر در گذرگاه قلندیا به سمت این جوان فلسطینی که سعی داشت به دیوار حایل نزدیک شده و وارد قدس شود ، تیراندازی کردند.

    به دنبال شهادت این جوان فلسطینی درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان به وقوع پیوست و در نتیجه آن یک سرباز زن صهیونیست زخمی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.