حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
اعزام بدون قرعه‌کشی زائران عتبات در ماه رمضان
  • ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 9:54
  • شناسه : 2503
    بازدید 7
    2

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بسته های۱۴ و ۲۳ شبه ویژه ماه مبارک رمضان برای زائران در نظر گرفته شده است و نکته مهم در این اعزام‌ها این بود که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند. به گزارش مهر ، محسن نظافتی در خصوص آخرین وضعیت اعزام به عتبات با بیان اینکه […]

    پ
    پ

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بسته های۱۴ و ۲۳ شبه ویژه ماه مبارک رمضان برای زائران در نظر گرفته شده است و نکته مهم در این اعزام‌ها این بود که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند.

    به گزارش مهر ، محسن نظافتی در خصوص آخرین وضعیت اعزام به عتبات با بیان اینکه این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های ۱۴ شبه و ۲۳ شبه صورت گرفته است، اظهار داشت: اعزام‌ها تا ۲۶ ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد و نکته مهم در این اعزام‌ها این بود که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند.

    وی اضافه کرد:‌ هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است؛ همچنین برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش‌بینی شده است و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در زمینه وضعیت کاظمین و سامرا نیز گفت: سامرا همچنان بسته است و کاظمین نیز در بسته‌های سفر به عتبات وجود دارد و مشکلی برای زیارت وجود ندارد.

    نظافتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال استقبال بسیار خوبی از طرف زائران برای اعزام به عتبات در ایام ماه مبارک رمضان شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.