حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
خوانندگان «ماه عسل» امسال تغییر کردند
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت: 10:13
  • شناسه : 2181
    بازدید 8
    1

    برنامه «ماه عسل» که حدود یازده سال در ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود، امسال از فردا ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. علاقه‌مندان به برنامه ماه عسل، امسال هم می‌توانند این برنامه را مانند چند سال گذشته، قبل از اذان مغرب از شبکه سه سیما تماشا کنند. ویژه برنامه «حلول […]

    پ
    پ

    برنامه «ماه عسل» که حدود یازده سال در ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود، امسال از فردا ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
    علاقه‌مندان به برنامه ماه عسل، امسال هم می‌توانند این برنامه را مانند چند سال گذشته، قبل از اذان مغرب از شبکه سه سیما تماشا کنند.

    ویژه برنامه «حلول ماه» امشب با معرفی برنامه های شبکه سه سیما در ایام ماه مبارک رمضان، ارتباط با مراکز استانها، پشت صحنه سریال رمضانی شبکه سه، پشت صحنه ماه عسل، پشت صحنه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه سه و با تهیه ‌کنندگی پژمان ماندگاری پخش می‌شود.

    برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی هم از فردا پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ماه و همزمان با آغاز ماه رمضان پخش می‌شود. علیخانی امسال هم آدم‌‌های خاصی را به برنامه دعوت می‌کند که در زندگی با مشکلات ویژ‌ه‌ای روبه‌رو شده‌اند، اما با توکل به خدا توانسته‌اند از پس آنها برآیند.

    احسان علیخانی امسال احسان خواجه امیری و امیرعلی بهادری را برای خواندن تیتراژ امسال این برنامه انتخاب کرده است و با بابک جهانبخش به توافق نرسیدند. قرار است که تیتراژ ابتدایی این برنامه با صدای امیرعلی بهادری پخش شود و تیتراژ انتهایی را احسان خواجه امیری خوانده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.