حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«این شب‌ها» با علی درستکار به شبکه یک برمی‌گردد
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت: 7:10
  • شناسه : 2156
    بازدید 20
    1

    مدیر گروه معارف شبکه یک سیما اعلام کرد برنامه «این شب‌ها» بعد از توقف چند ماهه با تغییرات جدید از پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود. حجت‌الاسلام رضا جعفری مدیر گروه معارف شبکه یک سیما درباره برنامه «این شب‌ها» به مهر گفت: موضوع اصلی این برنامه جامعیت دینی است و تلاش شده در […]

    پ
    پ

    مدیر گروه معارف شبکه یک سیما اعلام کرد برنامه «این شب‌ها» بعد از توقف چند ماهه با تغییرات جدید از پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

    حجت‌الاسلام رضا جعفری مدیر گروه معارف شبکه یک سیما درباره برنامه «این شب‌ها» به مهر گفت: موضوع اصلی این برنامه جامعیت دینی است و تلاش شده در آن از کارشناسان خبره و صاحب نظر استفاده شود تا مخاطبان بتوانند اطلاعات دینی مورد نیازشان را کسب کنند.

    وی تصریح کرد: کارشناسان در این برنامه کاربردهای دین در جامعه را برای مخاطبان تبیین خواهند کرد. مثل اینکه دین فقط به دعا و مناسک خلاصه نمی‌شود و در همه بخش‌های زندگی و جامعه کاربرد دارد.

    جعفری با بیان اینکه برنامه «این شب‌ها» در ایام ماه مبارک رمضان در هفته چهار شب پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: «این شب‌ها» از سه‌شنبه تا جمعه با اجرای علی درستکار روی آنتن می‌رود.

    وی در پایان یادآور شد: حجج الاسلام فاطمی‌نیا و خسروپناه به ترتیب اول و دوم و ششم و هفتم ماه مبارک رمضان مهمانان برنامه خواهند بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.