حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب از اول ماه مبارک رمضان
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت: 4:25
  • شناسه : 2102
    بازدید 6
    0

    رئیس کارگروه مد و لباس کشور از برگزاری نمایشگاه مد و لباس در باغ موزه دفاع مقدس از اول ماه مبارک رمضان خبر داد. حمید قبادی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب امسال اظهار داشت: همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن بخش عفاف و حجاب نیز در این دوره برگزار می‌شود. […]

    پ
    پ

    رئیس کارگروه مد و لباس کشور از برگزاری نمایشگاه مد و لباس در باغ موزه دفاع مقدس از اول ماه مبارک رمضان خبر داد.
    حمید قبادی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب امسال اظهار داشت: همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن بخش عفاف و حجاب نیز در این دوره برگزار می‌شود.

    وی با بیان این‌که براساس برنامه‌ریزی‌ها ثبت‌نام متقاضیان چند روزی است که برای نمایشگاه عفاف و حجاب صورت گرفته و این امر در مرحله بررسی تأیید نهایی است، افزود: طبق فعالیت‌های سال‌های گذشته امسال نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور فعالان و مؤسسات مربوط به عفاف و حجاب برگزار می‌شود و ما فعالان خواستیم که آثار خود را براساس نیاز جامعه در این نمایشگاه ارائه کنند.

    رئیس کارگروه مد و لباس کشور بیان کرد: مواردی که در سال‌های گذشته در نمایشگاه عفاف و حجاب مورد استقبال قرار گرفته بود، امسال تقویت می‌شود و آثاری که مورد عنایت نبود اصلاح و یا حذف خواهد شد. در حقیقت فعالیت نمایشگاه عفاف و حجاب در سایه فعالیت نمایشگاه قرآن خواهد بود.

    وی با اشاره به این‌که تعداد قابل توجهی از متقاضیان برای شرکت و ارائه آثار خود در نمایشگاه عفاف و حجاب ثبت‌نام کردند، گفت: متقاضیان از طریق سایت نمایشگاه قرآن طبق برنامه‌ریزی ثبت‌نام کردند و این نمایشگاه همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب در یکی از سالن‌ها تشکیل و برگزار می‌شود.

    قبادی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌ها امیدواریم نمایشگاه عفاف و حجاب از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار شود، گفت: محصولات این دوره نمایشگاه عفاف و حجاب شامل چادرهای دوخته شده با طرح‌های متنوع، پارچه‌های چادری، پوشش‌های مربوط به سر (شال و روسری) و همچنین ارائه محصولات جدید چادر و عفاف و حجاب خواهد بود.

    رئیس کارگروه مد و لباس کشور ادامه داد: آموزش نحوه استفاده از محصولات و عفاف و حجاب در دستور کار این نمایشگاه بوده و کارگروه موضوعی و همچنین نشست‌های تخصصی در این نمایشگاه اجرا می‌شود؛ بخش کودکان و محور آموزش عفاف و حجاب نیز در دستور کار است.

    وی بیان کرد: براساس ظرفیت و کیفیت تعداد زیادی متقاضی شرکت کردند ولی این ثبت‌نام متقاضیان به معنای حضور قطعی آن‌ها نیست بلکه بررسی‌های لازم مدنظر قرار می‌گیرد که امروز تعداد آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.