حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پخش زنده محافل قرآنی حرم مطهر رضوی از رسانه ملی
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت: 10:37
  • شناسه : 2063
    بازدید 8
    1

    سرپرست اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: محافل قرآنی و ترتیل‌خوانی‌هایی که در ماه مبارک رمضان در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می شود، از سیمای جمهوری اسلامی ایران به طور زنده پخش می‌شود. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سیداحمد هاشم آبادی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل […]

    پ
    پ

    سرپرست اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: محافل قرآنی و ترتیل‌خوانی‌هایی که در ماه مبارک رمضان در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می شود، از سیمای جمهوری اسلامی ایران به طور زنده پخش می‌شود.
    به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سیداحمد هاشم آبادی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیمای جمهوری اسلامی، فعالیت‌های حوزه خدمات به زائران در معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و همچنین تمام برنامه‌های فرهنگی در حوزه معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی به ویژه محافل قرآنی و ترتیل خوانی که در ماه مبارک رمضان در صحن های آزادی و رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود، علاوه برصدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از شبکه های یک و قرآن سیما و همچنین سایر شبکه‌های استانی به صورت زنده پخش می‌شود.

    وی تاکید کرد: علاوه بر صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی نیز در ماه مبارک رمضان نسبت به پخش زنده این برنامه‌ها برای بیش از ۱۰ شبکه بین المللی از جمله شبکه های کربلا، الاشراق، الغدیر، الصراط، onfour ترکیه، هدهد فارسی و عربی، ثامن، الاهواز، المعارف، هدایت انگلیسی وغیره به صورت زنده و مستقیم اقدام می‌کند.

    هاشم آبادی افزود: علاوه بر پخش زنده این شبکه‌ها قرار شده است تا گروه‌های برنامه ساز این شبکه‌‎ها با استقرار در حرم مطهر نسبت به تولید ویژه برنامه‌های اطلاع رسانی حوزه‌های معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه طرح  اکرام رضوی (سفره های افطاری حرم مطهر رضوی) و طرح معین الضعفا (تشرف افراد سالمند و معلول به حرم مطهر رضوی) و همچنین ویژه برنامه های لیالی قدر برنامه ریزی کنند.

    برنامه ترتیل خوانی حرم مطهر رضوی همه روزه، دو نوبت در رواق بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت۱۰ تا ۱۲ پس از اقامه نماز صبح برگزار خواهد شد.

    در سال گذشته این برنامه ها به عنوان برنامه برتر از سوی شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد و از سوی مخاطبان و بینندگان صدا و سیما نیز مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.