حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
توزیع غذای تبرکی میان روزه داران در ماه رمضان
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت: 10:28
  • شناسه : 2055
    بازدید 8
    1

    محمد جواد جهانگیرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از روزهای نخست سال ستاد آیین‌های فاطمی تشکیل شده است، اظهار کرد: این ستاد به منظور نظام‌دهی و ایجاد انسجام و افزایش توانمندی مدیریت‌ها و معاونت‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) تشکیل شده است. وی افزود: از جمله اهداف ستاد آیین‌های فاطمی می‌توان […]

    پ
    پ

    محمد جواد جهانگیرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از روزهای نخست سال ستاد آیین‌های فاطمی تشکیل شده است، اظهار کرد: این ستاد به منظور نظام‌دهی و ایجاد انسجام و افزایش توانمندی مدیریت‌ها و معاونت‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) تشکیل شده است.

    وی افزود: از جمله اهداف ستاد آیین‌های فاطمی می‌توان به خلاقیت به منظور ارتقای خدمت، تکریم زائرین، افزایش انگیزه و جلب مشارکت زائران در اجرای بهینه مراسم، ایجاد تعامل و موثر سازنده با نهادها و مراکز خارج از استان اشاره کرد.

    معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه ستاد آیین‌های فاطمی از چهار کمیته تشکیل شده است، گفت: این کمیته‌ها متشکل از کمیته فرهنگی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و نظارت و ارزیابی است که در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی تشکیل شده است.

    جهانگیرزاده تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت ملی، طرح جامع امنیتی حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز مانند دیگر اماکن زیارتی فعالیت خود را آغاز کرده است که در همین راستا درب‌های ورودی ساماندهی و امانت‌داری‌ها افزایش پیدا کرده است.

    وی با اشاره به مراسم افطار حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: از شب نخست ماه مبارک روزانه چهار هزار نفر در صحن صاحب‌الزمان (عج) می‌توانند در مراسم افطاری شرکت کنند و مهمان سفره حضرت معصومه (س) باشند.

    معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاطر نشان کرد: روزانه میان سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز فیش‌های غذای تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه از قبل توزیع شده است و روزه‌داران می‌توانند در ماه مبارک رمضان مهمان مهمانسرای حضرت معصومه (س) باشند.

    جهانگیرزاده با اشاره به اجرای مراسم سخنرانی و مرثیه‌خوانی در شب‌های قدر گفت: در شب ۱۹ ماه رمضان حجت‌الاسلام میرباقری سخنران و مداح میرداماد، در شب ۲۱ ماه رمضان حجت‌الاسلام خاتمی سخنران و مداح حیدرزاده و در شب ۲۳ رمضان نیز حجت‌الاسلام رفیعی سخنران و مداح حسینی‌نژاد خواهد بود.

    وی بیان کرد: در شب‌های قدر برادران در رواق‌های بالا سر شهید مطهری و شهید طباطبایی در شبستان امام خمینی و صحن صاحب‌الزمان (عج) و خواهران در صحن امام رضا (ع)، رواق‌ها و صحن مسجد اعظم و بالکن‌های شبستان امام خمینی و صحن نرجس خاتون می‌توانند حضور پیدا کنند و خانواده‌ها نیز در صحن‌های جواد الائمه، فاطمی و میدان آستانه می‌توانند حضور داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.