حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
قیمت انواع آش و حلیم برای ماه رمضان
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت: 9:52
  • شناسه : 2023
    بازدید 8
    0

    رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران گفت: بر اساس آنچه در اتاق اصناف تصویب شده قیمت هر کیلوگرم حلیم ساده ۹۰۰۰ تومان، حلیم با مخلفات ۱۰ هزار تومان، آش شله قلمکار ۹۵۰۰ تومان، آش رشته ۸۵۰۰ تومان و هر پرس آش و حلیم به قیمت ۶۰۰۰ تومان در ماه مبارک رمضان […]

    پ
    پ

    رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران گفت: بر اساس آنچه در اتاق اصناف تصویب شده قیمت هر کیلوگرم حلیم ساده ۹۰۰۰ تومان، حلیم با مخلفات ۱۰ هزار تومان، آش شله قلمکار ۹۵۰۰ تومان، آش رشته ۸۵۰۰ تومان و هر پرس آش و حلیم به قیمت ۶۰۰۰ تومان در ماه مبارک رمضان به فروش می‌رسد.

    حسین محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هر کیلوگرم حلوا و شله زرد به قیمت ۸۰۰۰ تومان فروخته می شود، گفت: امسال نظارت ها افزایش یافته و هر واحدی که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به فروش آش و حلیم کند پس از ۲۴ ساعت پلمب می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه فقط واحدهای کبابی مجاز می توانند آش و حلیم بفروشند، اظهار کرد: بر سردر مغازه هایی که مجوز اتحادیه را دارند و قانونی هستند، بنرهایی نصب می شود و مردم فقط از این واحدها آش و حلیم بخرند چون بهداشتی بوده و مورد تایید اتحادیه نیز هستند.

    محمدی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که حتما از واحدهای مجاز خرید کنند، چون در ماه رمضان که عرضه و تقاضا برای حلیم افزایش می‌یابد، فعالیت‌های داخل صنفی نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین به روزه‌داران هشدار می دهیم برای حفظ سلامتی خود فقط از واحدهای مجازی که مجوز رسمی از اتحادیه و وزارت بهداشت دارند و به صورت بهداشتی آش و حلیم می‌پزند، خرید کنند.

    رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، امسال برخورد جدی و شدیدتری با واحدهای غیر مجاز فروش آش و حلیم صورت می گیرد و واحدهای آن‌ها پلمب خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.