حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
راه‌های مشارکت مردمی در پویش مثبت ماه در شب‌های قدر اعلام شد
  • ۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: 23:01
  • شناسه : 18202
    بازدید 19
    1
    برگزاری پویش «مثبت ماه»

    رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور، راه‌های شرکت در پویش مثبت ماه برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی را در شب‌های قدر اعلام کرد.  سید محمد جواد حسینی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری پویش «مثبت ماه» گفت: هموطنان می‌توانند با شرکت در این پویش آرزوهای مددجویان سازمان […]

    نویسنده : سایت جامع رمضان منبع : خبرگزاری ایرنا
    پ
    پ

    رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور، راه‌های شرکت در پویش مثبت ماه برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی را در شب‌های قدر اعلام کرد.

     سید محمد جواد حسینی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری پویش «مثبت ماه» گفت: هموطنان می‌توانند با شرکت در این پویش آرزوهای مددجویان سازمان بهزیستی را برآورده کنند.

    وی درباره اهداف برگزاری و موضوعات پویش مثبت ماه افزود: آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی)، آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) موضوع‌های برگزاری این پویش است که هموطنان می‌توانند با کمک های خود در این ماه مبارک که ارزش کمک‌ها، اطعام ها و احسان‌ها چند برابر محاسبه می‌شود ارزش کار خود را توسعه دهند.

    حسینی در زمینه شیوه مشارکت مردم در این پویش گفت: مردم می‌توانند در شب‌های پر فضیلت قدر و ایام ماه مبارک با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ و از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir در این پویش شرکت کنند.

    «مثبت ماه»؛ پویشی برای برآوردن آرزوی‌های مددجویان بهزیستی است و سازمان بهزیستی کشور تلاش دارد در ماه مبارک رمضان با مشارکت مردم به آرزوهای جامعه هدف سازمان بهزیستی جامه عمل بپوشاند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.