حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پخش ۸۰ فیلم سینمایی و کارتون در تعطیلات عید فطر
  • ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت: 12:52
  • شناسه : 1771
    بازدید 13
    1

    بیش از ۸۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن برای پخش در تعطیلات عید سعید فطر در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به «تنها در خانه ۵ »، «پیشتازان فضا»، «زندگی پای»، «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۱»، «پنگوئن‌های آقای پاپر»، «شهر موش‌ها» و «فراموشی» اشاره کرد. به گزارش رمضان به […]

    پ
    پ

    بیش از ۸۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن برای پخش در تعطیلات عید سعید فطر در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به «تنها در خانه ۵ »، «پیشتازان فضا»، «زندگی پای»، «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۱»، «پنگوئن‌های آقای پاپر»، «شهر موش‌ها» و «فراموشی» اشاره کرد.

    به گزارش رمضان به نقل از ایسنا، «رباعی»، «دو اسلحه»، «به من نگو قراضه»، «یاو»، «طعم انتقام»، «دنده معکوس»، «رویای آبنباتی»، «رمضان آن سال»، «نگهبان باغ وحش»، «ماه عسل»، «ویکی و مردان پر زو»، «جومانجی»، «روش جنگ»، «آلبرت دوست نامرئی من»، «پرستار ممنوع»، «حقه» ،« خانه به دوش ۱ و ۲»، « زودیاک »، «انفجار ۳»، « خط مقدم خانه»، «من یک مستاجرم ۱ و ۲»، « درس هایی از یک رویا »، « سلام شبح »، «مغز متفکر»، «چیتی چیتی بنگ بنگ»، «وقتی تو خواب بودی»، «بعداز ظهر من با مارگاریت»، «میسوری از هم می پاشد»، «سایه روشن روز»، «زمین بازی»، «تبعیض»، «در جستجوی ماوریکس»، «اوز بزرگ»، «میمون قهرمان»، «یک فراری از بگبو»، «دردسر طلایی»، «تابستان طولانی»، «به دام افتاده»، «زنگ حساب»، «بار دیگر بنگر»، «ماه منیر»، «استشهادی برای خدا»، «بزرگان»، «الا و دوستان»، «نشانی»، «جرج کنجکاو»، «شهر پرنده ها»، «خرگوش کیک پز»، «دوران دایناسورها»، «کوکی» و «خرس بزرگ» عنوان دیگر فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و همچنین انیمیشن‌هایی است که از روز سه شنبه – هفتم مرداد ماه – الی جمعه – دهم مرداد ماه – از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

    بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «پیشتازان فضا» به کارگردانی جی. جی. آبرام، چهارشنبه (۸ مرداد ماه) ساعت ۹ صبح از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

    در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «کرک» فرمانده جوان سفینه اینترپرایز که در یک ماموریت فضایی درست عمل نکرده است به ستاد فرماندهی احضار می شود. در حین جلسه بررسی پرونده او ناگهان شخصی به نام شان به مقر فرماندهی حمله کرده و آنجا را به خاک و خون می کشد. مربی ارشد کرک در گیرودار این حمله کشته می شود. او از فرمانده کل می خواهد تا با سفینه اینترپرایز به تعقیب شان رفته و او را کت بسته تحویل مقامات ارشد دهد.

    کریس پین، زاخاری کوئینتو و بندیک کامبربچ از نقش آفرینان فیلم سینمایی « پیشتازان فضا » هستند.

    ***

    همچنین فیلم سینمایی «زندگی پای» کاری از آنگ لی، روز پنجشنبه (۹ مرداد ماه) ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

    داستان این فیلم که با بازی بازیگرانی چون سورج شارما و عرفان خان همراه است، درباره نویسنده‌ایی کانادایی است که برای نوشتن داستانی مهیج و واقعی به سراغ پای پاتال جوان هندوی ساکن کانادا می رود. پای برای او داستان عجیب زندگی اش را تعریف می کند. پای کودکی خود را در باغ وحشی به سرپرستی پدرش در هندوستان سپری کرده است و با حیوانات انس و الفتی خوب دارد. پدرش به دلیل مشکلات مالی تصمیم به تعطیلی باغ وحش و فروش حیوانات آن می گیرد. با پیدا شدن خریداری از کانادا، پای نوجوان به همراه حیوانات سوار کشتی شده و با عبور از میانه اقیانوس آرام قصد رساندن حیوانات به کانادا را دارد.

    ***

    انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی۱» به کارگردانی فیل لورد و کریستوفر میلر، چهارشنبه(۸ مرداد ماه) ساعت ۸و۳۰ دقیقه صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.
    داستان این انیمیشن از این قراراست که هِنری و خواهرش که به داستان پدربزرگشون در مورد اتفقات عجیب یک جزیره در اقیانوس اطلس گوش می دهند . مردم این جزیره فقط غذاهای ساده و تکراری می خورند و بعداً یکی از اهالی آن جزیره به فکر به وجود آوردن یه تحول غذایی برای شهرشان دست به کار عجیبی می زند.

    ***

    بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «پنگوئن های آقای پاپر» که به کارگردانی مارک واترز ساخته شده است، پنجشنبه (۹ مرداد ماه) ساعت ۳٠ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

    جیم کَری و کارلا گوگینو از بازیگران اصلی «پنگوئن‌های آقای پاپر» هستند. داستان این فیلم درباره شش پنگوئنی است که مردی به نام پاپِر از پدرش به ارث برده است. آقای پاپر یک تاجر جوان است که از همسرش جدا شده و با دو فرزندش رابطه ی خوبی ندارد. او به خانه جدیدی نقل مکان کرده است که در منطقه ای سرد است، نامه ای از پدرش دریافت می کند که در آن نامه او صاحب شش پنگوئن شده است، پاپر از این ارثیه پدری خوشحال نیست و پنگوئن ها برای او دردسر ساز هستند.

    ***

    «فراموشی» یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی ویژه عید سعید فطر است که از شبکه چهار سیما به روی آنتن خواهد رفت.

    این فیلم به کارگردانی جوزف کوسینیسکی، سه شنبه (۷ مرداد ماه) ساعت ۲۰ و۳۰ دقیقه در قالب برنامه «سینما ۴» پخش می شود.

    «فراموشی» با بازی تام کروز و مورگان فریمن همراه است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سال ۲۰۷۷ است. زمین به یک زباله دانی متروک و بایر تبدیل شده است. این امر نتیجه نبردی میان انسان ها و موجودات فضایی است که ۶۰ سال قبل رخ داده است. بشریت جنگ را برده اما زمین را از دست داده است. تام کروز با بیگانگان و موجودات فضایی مبارزه می کند اما بعد از مدتی متوجه می شود عده ای با کمک او در حال نابودی انسان و تصرف زمین هستند. بالاخره او به کمک یک گروه مخفی تلاش می کند تا این افراد را شکست دهند.

    ***

    فیلم سینمایی «تنها در خانه ۵» به کارگردانی پیتر هویت، روزسه شنبه(۷ مرداد ماه) ساعت۱۰ صبح از شبکه تهران به روی آنتن خواهد رفت.

    کریستین مارتین، ادی استیپلس، جودلی فرلند و داگ ماری از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. داستان «تنها در خانه۵» درباره خانواده‌ای چهار نفره است که به یک شهر سرد سیر نقل مکان می کنند که همزمان تعطیلات سال نو است دو فرزند پسر و دختر خانواده از این تغییر راضی نیستند و همچنین منزل جدید آنها به خانه ارواح شهرت دارد. این خانه قبلا متعلق به شخص خلافکاری بوده که یک اثر نقاشی در زیر زمین آن مخفی کرده و دزدان در پی به دست آوردن آن در شبی که والدین بچه ها به مهمانی رفته اند ، وارد خانه می شوند و پسر بچه آنها را به دام می اندازد.

    ***

    «شهر موش‌ها» آخرین عنوان فیلم سینمایی ویژه تعطیلات عید فطر است که به کارگردانی محمدعلی طالبی ساخته شده است. «شهر موش‌ها» را روزپنج شنبه (۹ مرداد ماه) ساعت ۱۰ صبح شبکه تهران به روی آنتن خواهد برد.

    داستان این فیلم ایرانی درباره یک گربه سیاه است که به شهر موش‌ها حمله می‌کرد، به خاطرهمین موضوع موش‌ها به یک شهر دیگر می‌روند و قرار می‌شود پدرها و مادرها از راه سخت و کوتاه بروند تا شهر را آماده کنند و بچه‌ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی‌تر را انتخاب می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.