حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
انتشار جدول ترتیل‌خوانی سیما در ماه رمضان
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت: 16:21
  • شناسه : 17301
    بازدید 31
    1

    شبکه‌های مختلف سیما در ایام ماه رمضان در ساعات گوناگون اقدام به پخش زنده ترتیل‌خوانی قرآن از اماکن و اعتاب مقدسه خواهند کرد. محافل ترتیل‌خوانی قرآن از شبکه‌های مختلف سیما در ایام ماه مبارک رمضان به طور زنده و در ساعات گوناگون پخش خواهد شد. براین اساس شبکه اول سیما، در ایام ماه رمضان، ساعت […]

    نویسنده : سایت جامع رمضان منبع : روابط عمومی سیما
    پ
    پ

    شبکه‌های مختلف سیما در ایام ماه رمضان در ساعات گوناگون اقدام به پخش زنده ترتیل‌خوانی قرآن از اماکن و اعتاب مقدسه خواهند کرد.
    محافل ترتیل‌خوانی قرآن از شبکه‌های مختلف سیما در ایام ماه مبارک رمضان به طور زنده و در ساعات گوناگون پخش خواهد شد.

    براین اساس شبکه اول سیما، در ایام ماه رمضان، ساعت پنج صبح اقدام به پخش این برنامه از حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد کرد که این برنامه در سایر کشورهای اسلامی ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

    شبکه دوم سیما ساعت ۱۱ و به شکل مستقیم اقدام به پخش ترتیل‌خوانی قرآن از حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام (شاهچراغ) خواهد کرد که بازپخش آن نیز از شبکه چهارم سیما ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

    شبکه امید ساعت ۱۲:۱۵ هر روز اقدام به پخش مستقیم ترتیل‌خوانی قرآن از حرم حضرت معصوم(س) می‌کند و این برنامه به شکل ضبط شده هر روز ساعت ۱۴ از شبکه سوم سیما نیز پخش می‌شود.

    شبکه پنجم سیما(شبکه تهران) بعد از اذان ظهر هر روز از ماه رمضان، اقدام به پخش زنده ترتیل‌خوانی قرآن از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد کرد و ترتیل‌خوانی قرآن در شبکه قرآن و معارف سیما هر روز از ماه رمضان، ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد مقدس جمکران پخش می‌شود.

    صحن گوهرشاد حرم امام رضا(ع) ساعت ۱۶:۳۰ هر روز از ایام ماه رمضان میزبان ترتیل‌خوانی قرآن است که شبکه تلویزیونی افق آن را به طور زنده پوشش می‌دهد و شبکه جهانی سحر نیز ترتیل‌خوانی قرآن از مسجد ثامن جزیره کیش را هر روز ساعت ۱۶ به روی آنتن می‌برد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.