حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«فیتیله‌یی»‌ها برای عید فطر آماده می‌شوند
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 22:57
  • شناسه : 1680
    بازدید 11
    0

     تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» از آماده‌سازی سری جدید برنامه‌اش ویژه عید سعید فطر خبر داد و گفت: گروه «فیتیله» ۲۴ ساعته کار می‌کند که برنامه را برای روز عید فطر به پخش برساند تا عموهای فیتیله‌ای با دکور و ساختاری جدید به آنتن برگردند. علیرضا آقایی اعلام کرد: در حال حاضر گروه عموهای فیتیله‌ای شبانه‌روز مشغول […]

    پ
    پ

     تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» از آماده‌سازی سری جدید برنامه‌اش ویژه عید سعید فطر خبر داد و گفت: گروه «فیتیله» ۲۴ ساعته کار می‌کند که برنامه را برای روز عید فطر به پخش برساند تا عموهای فیتیله‌ای با دکور و ساختاری جدید به آنتن برگردند.

    علیرضا آقایی اعلام کرد: در حال حاضر گروه عموهای فیتیله‌ای شبانه‌روز مشغول طراحی آیتم‌های ضبطی جدید و همچنین آماده‌سازی دکور جدید برای برنامه هستند و تمام تلاشمان این است که روز عید فطر با برنامه‌هایی متنوع و متناسب با آن روز به آنتن برگردیم. «کوتوله‌های بانمک»، «تنها در خانه»، «نی‌نی فیتیله‌ای»، «فیتیله محبت» و «سرآشپز فیتیله‌ای» از جمله آیتم‌های جدید ضبطی هستند که بعد از ماه مبارک رمضان پخش خواهند شد.

    وی همچنین با اشاره به نماهنگ‌های جدید برای برنامه «فیتیله» یادآور شد: ۲۰ کلیپ و همچنین ۲۰ ترانه جدید برای برنامه «فیتیله» آماده کردیم که بعد از ماه رمضان هر یک در مناسبتی پخش می‌شوند. در حال حاضر هم عوامل مشغول آماده‌سازی نماهنگ‌های جدید فیتیله‌ای هستند.

    تهیه‌کننده «فیتیله» سپس خطاب به بینندگان این برنامه کودک و نوجوان گفت: از بینندگان می‌خواهیم برای برنامه «فیتیله» دعا کنند؛ چراکه «عموهای فیتیله‌ای» به دعای مخاطبانشان نیاز دارند.

    آقایی در پایان درباره‌ی عدم حضور محمود شهریاری در برنامه «فیتیله» توضیح کوتاهی داد و گفت: همان‌طور که مطلع هستند از عید نوروز ۹۳ به بعد آقای شهریاری در برنامه «فیتیله» حضور ندارند و عدم حضور وی دلیل خاصی هم ندارد؛ چرا که قرارداد ایشان با این برنامه به پایان رسیده بود و طبق یکسری سیاست‌گذاری‌های کلی سازمان صداوسیما، از سال جدید مهرداد نظام‌آبادی جایگزین محمود شهریاری در برنامه «فیتیله» شد و تاکنون هم بازخورد خوبی از سوی بینندگان برنامه به همراه داشته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.