حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
رمضان شریف تشریح کرد، برنامه‌های روز جهانی قدس
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 22:34
  • شناسه : 1674
    بازدید 15
    0

     رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های امسال روز جهانی قدس در ایران را تشریح کرد.به گزارش ایسنا، رمضان شریف، در نشست خبری در محل این شورا با تسلیت به مناسبت کشتار دسته جمعی مردم غزه آشکار شدن توان مقاومت و افول رژیم صهیونیستی را از بزرگترین دستاوردهایروز جهانی قدس عنوان کرد. […]

    پ
    پ

     رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های امسال روز جهانی قدس در ایران را تشریح کرد.به گزارش ایسنا، رمضان شریف، در نشست خبری در محل این شورا با تسلیت به مناسبت کشتار دسته جمعی مردم غزه آشکار شدن توان مقاومت و افول رژیم صهیونیستی را از بزرگترین دستاوردهایروز جهانی قدس عنوان کرد.

    وی در ادامه زنده و پویا شدن مساله‌ فلسطین و جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن آن ، قرار گرفتن دین و آموزه‌های دینی به عنوان تکیه گاه مردم فلسطین، حمایت افکار عمومی از آرمان فلسطین، بازگشت روحیه‌ اعتماد به نفس به مردم فلسطین، ظهور رهبران شایسته و تاثیر گذار در روند حرکت ملت فلسطین علیه رژیم صهیونسیتی ، ایجاد انگیزه و روحیه‌ مقاومت در جامعه فلسطینی به ویژه در نسل‌های سوم و چهارم ، محصور شدن رژیم صهیونیستی در محدوده‌ سرزمین‌های اشغالی و دست کشیدن از استراتژی از نیل تا فرات، تحمیل شکست‌های نظامی خفت‌بار به عنوان مهمترین ابزار امنیتی رژیم صهیونیستی ، بسترسازی برای بیداری ملت‌ها و ظهور نهضت‌های اعتراضی علیه نظام سلطه‌گر ، افول رژیم صهیونیستی و حامیان آن ، شفاف شدن و مشخص شدن جبهه حامیان واقعی مساله فلسطین از حامیان دروغین آن و ایجاد اعتماد به نفس و یکپارچگی در میان ملت فلسطین را از دیگر دستاوردهای مهم نامگذاری روز جهانی قدس عنوان کرد.

    شریف همچنین به بیان مهمترین اقدامات ستاد مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز جهانی قدس پرداخت و افزود: این ستاد با تشکیل ستاد داخلی برای تهران ، شهرستان‌ها مشخص کرده است که در ۸۰ نقطه از کشورهای مختلف از دورترین تا نزدیکترین کشورها راهپیمایی‌ها و هم اندیشی‌هایی در حمایت از روز قدس در ۵ قاره جهان برگزار شود. همچنین در ایران مراسم راهپیمایی در ۷۷۰ شهر کشور از مساجد اصلی به سمت میعادگاههای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: برای پوشش خبری این روز تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی که ۲۱۰ تن از آنها از عکاسان وخبرنگاران خارجی و بقیه از داخل هستند درخواست داشتند . همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی به فعالیت خواهند پرداخت.

    رئیس ستاد مرکزی قدس و انتفاضه گفت: در روز چهارشنبه اول مرداد گردهمایی سینماگران را در فرهنگسرای شفق و همچنین گردهمایی هنرمندان را در تالار اندیشه خواهیم داشت. نشست هیات‌های پارلمانی کشورهای اسلامی نیز امروز در تهران در جریان است.

    وی در ادامه به تعبیه صندوق‌های کمک به مردم غزه در طول مسیر‌های راهپیمایی اشاره کرد و افزود: رئیس محترم‌جمهور به وزرا دستور داده‌اند که کمک رسانی‌های لازم را برای مردم غزه داشته باشند که ما امیدواریم علاوه بر این کمک‌ها مردم نیز با حمایت‌های خود به مردم غزه کمک کنند.

    شریف همچنین به دیدار اعضای این ستاد با مراجع تقلید و اعزام بیش از ۵۰ تن از سخنرانان سطح ملی به شهرهای پرجمعیت برای سخنرانی در این روز اشاره کرد.

    وی اظهار کرد: مراسم روز جهانی قدس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه در تهران با شعار محوری “روز جهانی قدس تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس ” شروع می‌شود و در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت محلی تصمیم‌گیری خواهد شد.

    علاوه بر آن سخنران اصلی مراسم احتمالا طبق روال سال‌های گذشته رئیس‌جمهور خواهد بود اما هنوز دفتر ریاست جمهوری حضور قطعی حسن روحانی را در این مراسم اعلام نکرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.